ابلاغ پیش‌نویس بخشنامه بودجه سال 1399 کل کشور

ابلاغ پیش‌نویس بخشنامه بودجه سال 1399 کل کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان خبر داد؛

ابلاغ پیش‌نویس بخشنامه بودجه سال 1399 کل کشور

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان از ابلاغ بخشنامه بودجه سال 1399 کل کشور به دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: در پیش نویس بخشنامه بودجه که در ماه جاری از سوی رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده، محورها و سیاست های کلان اقتصادی دولت بیان شده و بر ضرورت هماهنگی دستگاه ها با سیاست ها و برنامه های ملی و استانی تاکید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ سمانه شاددل با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور در پیش‍نویس بخشنامه بودجه کل کشور، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی مکلف شده اند در چارچوب جهت گیری ها و سیاست های این بخشنامه و ضوابط مالی بودجه، سند اجرایی بودجه خود را مطابق زمانبندی مشخص شده تا سقف اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و هزینه ای به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال های اخیر که بدلیل دشمنی ها، تحریم ها و کارشکنی های خصمانه دشمنان که کشور با تنگناهای اقتصادی فراوانی در عرصه های مختلف بین المللی مواجه شده است، باید دستگاه های اجرایی در تدوین برنامه های مالی خود، با برنامه های استانی هماهنگی بیشتری داشته باشند.

معاون استاندار زنجان در توصیف محورهای ابلاغی رئیس جمهور در پیش نویس بخشنامه بودجه سال آتی، تصریح کرد: لایحه بودجه سال آینده در چارچوب برنامه کلی اصلاح ساختار بودجه در محورهایی همچون؛ درآمدزایی پایدار، هزینه کرد کارا، ثبات در اقتصاد، توسعه و عدالت و اصلاحات نظام بودجه ریزی تدوین شده و به رویکردهای اقتصادی دولت توجه ویژه ای دارد.

شاددل ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و توجه آنان به ظرفیت ها و توانمندی های درآمدزای داخلی می توان تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه های کلی اصلاح ساختار بودجه را در استان تسهیل و تسریع نمود.

Share this post