بانوان زنجانی در رقابت‌های دو و میدانی باشگاه‌های کشور دوم شدند

بانوان زنجانی در رقابت‌های دو و میدانی باشگاه‌های کشور دوم شدند

بانوان زنجانی در مرحله دوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور که در تهران برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

نایب رئیس هیات دو و میدانی استان زنجان در این خصوص به خبرنگارما گفت: مرحله دوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان که با حضور ۹ تیم در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار شد، خانم ژاله کاردان از تیم آسان پرداخت زنجان رکورد جدید باشگاهی را رقم زد.

زهرا حاجوی افزود: در جریان برگزاری این مسابقات چهار رکورد باشگاهی، ۲ رکورد ملی جوانان و یک رکورد ملی نوجوانان نیز شکسته شد.

به گفته وی، در ماده پرتاب دیسک ژاله کاردان از تیم آسان پرداخت زنجان با پرتابی به طول ۵۰.۰۶ متر رکورد باشگاهی این ماده را شکست و محلا محروقی از تیم فولاد مبارکه سپاهان با رکودر ۴۵.۸۷ متر رکورد ملی نوجوانان ایران را ارتقا داد.

این مسئول ادامه داد: خانمها مریم محمودی، شقایق حقیقی و ژاله کاردان بانوان زنجانی تیم دو ومیدانی زنجان را تشکیل می دهد که در این رقابتها هشت دو و میدانی کار از سایر استانها  با هزینه اعلام شده حضور دارند.

وی اضافه کرد: این هیات ورزشی سرمایه گذاری متعددی را در رشته دو و میدانی برای گروه های هدف به ویژه نونهالان دارد و این موضوع مهم را در نقاط محروم آسیب پذیر شهر بسیار مورد توجه قرار داده است.

به گفته حاجوی، این هیات، طبق برنامه ریزی مدونی استعداد یابی رشته دو و میدانی را با همکاری ارگان های متولی امر مانند آموزش و پرورش برای گروه های هدف را انجام می دهد که این کار بسیار نتیجه بخش بوده و تاثیر بسزایی در کشف استعداد های بالقوه داشته است.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور ۲۳ شهریور برگزار شده بود.

Share this post