بهره برداری خیابان زینبیه غربی و شرقی

بهره برداری خیابان زینبیه غربی و شرقی

با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دکتر سلطانی معاون امور عمرانی استاندار زنجان، عسگری فرماندار زنجان، مهندس نیازی مدیر کل فنی استانداری، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان، سرهنگ شیرمحمدی رئیس پلیس راهور استان، عده‌ای از شهروندان و مسئولان شهر زنجان افتتاح شد به بهره برداری رسید.

شهردار زنجان در آیین بازگشایی از خیابان زینبیه غربی و شرقی  خبرداد:

بازگشایی خیابان زینبیه غربی بالغ بر18 میلیارد تومان

شهردار زنجان در آیین بازگشایی خیابان زینبیه غربی و شرقی گفت : بازگشایی خیابان زینبیه غربی پس از 2 الی 3 دهه با وجود مشکلات ترافیکی و بد منظری که ایجاد کرده بود با تلاشهای شبانه روزی مجموعه شهرداری و همکاری مردم با هزینه کرد بالغ بر18 میلیارد تومان در دو محور و با تملک 84 پلاک بازگشایی شد.

دکترمسیح اله معصومی اظهار داشت:  پرداخت به موقع عوارض دلیل اتمام به موقع پروژهای عمرانی و انجام کارها به نحو شایسته است .

وی افزود : بسیار خرسندیم از اینکه مردم این اعتماد را به مجموعه شهرداری داشته و با پرداخت به موقع عوارض خود یاری رسان ما در حوزه فرهنگی، ترافیک، خدمات شهری، شهر سازی، سیما و منظر شهری و عمرانی بوده اند.

شهردار زنجان به کارهای انجام شده در مدت زمان حضور خود در شهر زنجان  اشاره کرد و ادامه داد : افتتاح پل سید الشهدا، پل امام حسن مجتبی (ع)، پیاده راه سبزه میدان و زینبیه شرقی و غربی کارهایی بود که سعی کردیم طبق زمان اعلام شده به پایان برسانیم و در آینده نزدیک پروژه سبزه میدان، پارک بانوان غرب و خیابان شرقی و غربی  وسط پادگان به بهره برداری می رسد.

دکترمعصومی  با بیان اینکه مشکلات اقتصادی سد راه پروژه های عمرانی نخواهد بود گفت: با وجود همه مشکلات، برنامه ریزی هایی در جهت صرفه جویی انجام شده تا کار های عمرانی و خدمات شهری هرگز متوقف نشود و تا به امروز در این راه موفق عمل کرده ایم .

وی موفقیت های حاصله را در سایه مشارکت و همدلی بین مردم، مسولین، اعضای شورای شهر  و شهرداری دانست  و خاطرنشان کرد: امیدواریم این مشارکتها همچنان ادامه یابد تا شاهد رونق و پیشرفت  بیش از پیش شهر باشیم.

مشارکتهای مردمی در اجرای پروژه ها نقش بسزایی دارد

همچنین در این مراسم نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی همه کارکنان و پرسنل شهرداری بازگشایی پروژه زینبیه غربی مانند پروژه‌های دیگری است که امروز تقدیم شهروندان گرامی می شود.

مهندس سجاد خدایی افزود: از شهردار پرتلاش و کوشای شهر همواره بدون منت، وقت خود را در اختیار شهروندان و شورا قرار می دهد و پروژه ها را در موعد مقرر به بهره‌برداری می رساند تقدیر و تشکر می نمایم.

وی تصریح کرد: همچنین از حمایت های استاندار محترم معاونت محترم امور عمرانی که همواره مشوق و راهنمای شورا و شهرداری هستند تقدیر و تشکر می کنم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: پروژه زینبیه غربی یکی دیگر از پروژه هایی است که همواره از دغدغه های مردم به شمار می رفت و اکنون نیز به همت شورا و شهرداری به بار نشسته است لذا امیدواریم در روز ولادت حضرت امام رضا (ع) این پروژه مبارک شهروندان عزیز باشد.

مهندس خدایی در ادامه به اثرگذاری مشارکت مردمی اشاره کرد و افزود: قطعاً مشارکتهای مردمی در اجرای پروژه ها نقش بسزایی دارد.

وی گفت: شورای پنجم بدون هر گونه حاشیه با همدلی و همگرایی و با مباحث کارشناسی کمر همت بسته است تا در زیرساخت های شهری و پروژه های مورد نیاز برحسب مطالبات و اولویت های شهری اقدام نماید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اجرای چنین پروژه هایی محقق نخواهد شد مگر اینکه شهروندان گرانقدر با مشارکت در عمران و آبادانی و پرداخت به موقع عوارض به یاری شهرداری بشتابند.

وی گفت: با همکاری تنگاتنگ شورای پنجم و حمایت های مسئولان استان به ویژه امام جمعه محترم و استاندار گرامی به امید خدا پروژه بزرگ سبزه میدان که پس از ۳۰ الی ۴۰ سال یکی از دغدغه‌های مهم مردم است تا ۲۰ روز دیگر پیمانکار آن انتخاب و قطعی خواهد شد و امیدوارم که در شهریور یا مهر ماه شاهد عملیات اجرایی واقعی پروژه سبز میدان باشیم و با تابلوی روز شماری که برای آن نصب خواهد شد در موعد مقرر تقدیم شهروندان گرامی شود.

مهندس خدایی در پایان اظهار داشت: شان و جایگاه شهروندان زنجانی بیش از این هاست که تنها یک پروژه تقدیم آنها شود چرا که همواره در راستای عمران و آبادانی شهر همیار شهرداری بودند که امیدواریم در راستای ارج نهادن به همکاری بیش از پیش شهروندان شاهد اجرای پروژه های کلیدی دیگری در شهر باشیم.

Share this post