حمایت از کسب و کارهای نوپا در راستای رونق اشتغال

حمایت از کسب و کارهای نوپا در راستای رونق اشتغال

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در جلسه کارگروه بررسی کسب و کارهای مجازی؛

حمایت از کسب و کارهای نوپا در راستای رونق اشتغال

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان بر لزوم حمایت از کسب و کارهای نوپا در راستای رونق بخشی به اشتغال تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ کیمیا تنهایی در جلسه کمیته تخصصی بررسی کسب و کارهای مجازی استان گیلان اظهار داشت: این کارگروه در راستای حمایت و رونق­بخشی به اشتغال و کاهش موانع پیش رو در حوزه  کسب و کارهای نوپا تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی می بایست موضوعات مرتبط با هرگونه شکایت و رسیدگی درخصوص کسب و کارهای مجازی را قبل از هر اقدامی به دبیرخانه این کمیته مستقر در دفتر فناوری اطلاعات و شبکه‌دولت استانداری اعلام نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به وظایف کمیته تخصصی استان در حل و فصل مشکلات کسب و کارهای نوپا و دستگاه­های اجرایی اشاره و خاطر نشان کرد: به استناد ماده 12 و 13 شیوه نامه کاهش موانع کسب و کارهای مجازی از طریق ساماندهی و کاهش شکایات مصوبه هیأت وزیران، دستگاه های اجرایی باید نسبت به فعالیت های نوپا و کسب و کارهای مجازی رویکرد حمایتی داشته باشند.

در ادامه جلسه مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری  و دبیر کمیته استانی بررسی کسب و کارهای مجازی گفت: کمیته تخصصی استانی علاوه بر حمایت از کسب و کارهای نوپا می­بایست موانعی که ممکن است توسط دستگاه­های اجرایی برای آن­ها ایجاد گردد را مرتفع نماید.

سعید زاهدی خاطرنشان کرد: دبیرخانه کمیته طبعاً از نظرات اعضای کمیته تخصصی در استان استفاده خواهد کرد تا کارها به شکل تعاملی انجام شود.

گفتنی است : شیوه نامه کارگروه کاهش موانع کسب و کارهای مجازی از طریق ساماندهی و کاهش شکایات دستگاه به طرفیت آن­ها توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری وقت به کلیه دستگاه­های اجرایی ابلاغ گردیده است.

Share this post