آزادی ۳۰ زندانی  جرایم غیر عمد در زنجان

آزادی ۳۰ زندانی  جرایم غیر عمد در زنجان

 

همواره تفکرواندیشه بسیج در کشور جاری است/

آوای میهن نیوز- بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با حضورصادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان، سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان،کرمی دادستان زنجان وعده ای از  مسئولین استانی برگزار شد .

در این مراسم که ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد از بند رها شدند رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: همواره تفکرواندیشه بسیج در کشور جاری است چرا که خدمات نظام از پیروزی انقلاب تا کنون با تفکر بسیجی و همراهی مردم ومسوولان نتیجه بخش بوده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود:خدمت در جامعه واسلام برای رضای خداوند است و بدانید اگر به اندیشه بسیجی برسم  به مقصد که همان مدینه فاضله است نزدیک شده ایم .

وی با اشاره به اینکه با کمک بسیج استان، شرایط آزادسازی ۳۰زندانی فراهم شده است ادامه داد: در هفته بسیج ۷۰۰میلیون تومان برای آزادی زندانیان مشمول غیر عمد، کمک شده است.

با مشارکت سپاه ناحیه زنجان و نیکوکاران  بسیجی در استان زنجان ۳۰ زندانی جرایم غیر عمدآزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند

صادقی نیارکی با تقدیر از اقدامات بسیجیان در عرصه های مختلف از جمله آزادی زندانیان، بسیجی بودن راافتخار دانست و افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب به موضوع کاهش جمعیت کیفری اشاره فرمودند، بسیج پیشقدم شد و بلافاصله در دستورکار بسیج قرار گرفت و در زمان حاضر شاهد آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر بسیج  در برنامه ها حضور نداشت  مشخص نبود چه اتفاقی خواهد افتاد تصریح کرد:بسیج نشان داده است که همواره در صحنه ها حضور دارد و از آرمان وکیان انقلاب اسلامی دفاع می کند.

این مسوول ارشد قضایی استان افزود: امروز هر جا که نیاز به حضور بسیج است این نیرو حضور دارد ونمونه آنرا می توان در بحث سیل ، زلزله ،حوزه بهداشت و سلامت و یاری رساندن به مناطق محروم شاهد بود.

صادقی  نیارکی با بیان اینکه بسیج بعد از حضور موفق در برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان بار دیگر نقش مهم و موثر خود را اثبات  کرد و با همت  ومشارکت در تامین بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان، برای آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد و دارای بدهی مالی، نشان دادکه همیشه کمک حال ارگانهای مختلف ومردم است.

گفتنی است در این مراسم چهار نفر از این زندانیان بصورت نمادین با اهدای گل از سوی مسوولان، آزاد شدند که یکی از آنها بدهی ۱۶ میلیونی ودیگری ۲۰۰ میلیونی داشت.

 

Share this post