آمادگی انجمن کلیوی زنجان برای پذیرش بیماران دیالیزی خوی

زلزله خوی

آمادگی انجمن کلیوی زنجان برای پذیرش بیماران دیالیزی خوی

میهن نیوز: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: برای پذیرش بیماران دیالیزی آن شهرستان در مرکز دیالیز و مهمان‌سرا اعلام آمادگی می کنیم.

محمدرضا طهماسبی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز تأسف و تأثر از واقعه ناگوار زلزله شهرستان خوی اظهار کرد: با خانواده‌های آسیب‌دیده در شرایط سخت زمستانی ابراز همدردی کرده و به خانواده‌های عزادار این حادثه تسلیت می‌گوییم.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ضمن اعلام آمادگی برای پذیرش بیماران دیالیزی آن شهرستان در مرکز دیالیز و مهمان‌سرای این انجمن به صورت مکاتبات با انجمن شهر خوی گفت: پذیرش بیماران دیالیزی تا زمان عادی شدن شرایط به عنوان یک وظیفه انسانی و حیاتی است.

طهماسبی با اشاره به اینکه مهمانسرای انجمن کلیوی زنجان به صورت ۱۰ سوئیت و دارای تجهیزات کامل است، گفت: این مجموعه به همت خیرین برای اسکان شبانه بیماران دیالیزی که از مناطق روستایی و دور دست برای دیالیز به زنجان مراجعه می‌کنند در نظر گرفته شده است.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده در شهر خوی این مهمانسرا با تمام ظرفیت آماده پذیرایی از بیماران دیالیزی زلزله زده این شهراست و همچنین طی اطلاع‌رسانی ویژه با همراهی خیرین بانوان نسبت به جمع‌آوری مایحتاج بیماران آن شهرستان اقدام کرده است.

Share this post