آموزش و پرورش استان زنجان با نیروی انسانی فرهیخته توانسته مشکلات را مرتفع کند

آموزش و پرورش استان زنجان با نیروی انسانی فرهیخته توانسته مشکلات را مرتفع کند

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش استان زنجان با نیروی انسانی فرهیخته توانسته مشکلات را مرتفع کند

نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش،معاونین و روسای مناطق و نواحی ۱۴گانه استان در سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا برای تمامی مردم خصوصا همکاران فرهنگی مشکلات و زحماتی را به دنبال داشت اما آموزش و پرورش با عمل به موقع، نشان داد که نیروی انسانی فرهیخته ای دارد و میتواند مشکلات را مرتفع کند.

 ابراهیم رفیعی گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا همگان به این نکته پی بردند که مدرسه صرفا معنی و مفهوم کالبدی ندارد و تعلیم و تربیت می تواند خارج از محیط مدرسه نیز استمرار یابد.

وی افزود: معلمان عزیزاستان زنجان در این ایام همه توان خود را فارغ از زمان و مکان محدود و معین در جهت ارائه آموزش‌های مجازی و غیرحضوری برای دانش‌‌آموزان به کار گرفتند و حماسه خلق کردند و در این جهاد علمی خوش درخشیدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با بیان این که یکی از موضوعات مهم بحث امتحانات است و حساسیت در این زمینه وجود دارد، گفت: باید هماهنگی های لازم درخصوص برگزاری صحیح امتحانات صورت گیرد همچنین در این راستا سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای ما در اولویت است لذا همکاران پر تلاش ما همواره این نکته را مدنظر قرار دهند.

رفیعی ضمن ابراز امیدواری بابت رضایت مخاطبین از مجموعه آموزش و پرورش استان، بیان داشت: برنامه محوری، شاخص مند بودن و حرکت در محور تخصص از جمله اصول و راهبردهایی بوده که همواره مدنظر قرار ذاشته ودارد و با تقویت روابط انسانی و ایجاد پیوستگی طولی و عرضی باید همواره رو به جلو حرکت کنیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان تصریح کرد: تکیه ما به معلمان باشرف و فکور استان است و عزت و تمامی دستاورد های آموزش و پرورش درون سازمانی است که می تواند تمامی دستگاه ها را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ضمن اشاره به موضوع فرهنگ سازمانی اضافه کرد: نباید دچار روزمرگی شده و در فرهنگ سازمانی حل شویم و چه بسا ضرورت دارد این فرهنگ را تغییر دهیم که وظیفه اصلی آن بر دوش روسای محترم مناطق و نواحی است.

شایان ذکر است در پایان هر یک از معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی ۱۴گانه استان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

Share this post