اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش فرصت مغتنمی برای تبادل افکار است

اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش فرصت مغتنمی برای تبادل افکار است

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در حاشیه اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش اعلام کرد:

اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش فرصت مغتنمی برای تبادل افکار است

سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس به مدت دو روز حال برگزاری است.

به گزارش آوای میهن نیوز مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان دیروزدر حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش کشور گفت : این اجلاس در سراسر کشورکه به صورت ویدئوکنفرانس  از امروز سه شنبه به مدت دو روز برگزار خواهد شد که فرصتی بسیار مغتنمی برای تبادل افکار روسا و مدیران در سراسر کشور است که ضمن بهرمندی از اندیشه های نوین در تعلیم و تربیت ، با هم فکری بتوانیم گام های جدیدی و استواری در راه شکوفایی فرزندان کشور عزیزمان برداریم .

ابراهیم رفیعی در ادامه اظهار داشت : در تمامی مراحل اجرای این اجلاس در سطح استان  تمامی پروتکل‌های بهداشتی به خوبی لحاظ شده است  و نکته قابل توجه اجلاس ۳۴ این است که  همزمان از طریق فضای مجازی قابل رویت برای مدیران سراسر کشور خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشورهمچنین فرصتی مناسب  برای بررسی چالش‌های  آموزش و پرورش به صورت تخصصی در محورهای مختلف  است که با هم افزایی و همدلی موانع و مشکلات در سطح مدارس و راه تعلیم و تربیت کشور را هموار کرد.

رفیعی خاطر نشان کرد : تعیین خط مشی‌ها و برنامه‌های مرتبط با آغاز سال تحصیلی جدید،  اجرای سند تحول و بسته‌های تحولی در زیست بوم جدید،  فناوری نوین و آموزش یادگیری در زیست بوم جدید، خط مشی حمایت از معلمان،  دانش آموزان و خانواده‌ها در شرایط سال تحصیلی جدید، مدیریت و راهبری آموزش طبق سند تحول بنیادین در زیست بوم جدید و اقتصاد آموزش و پرورش و تحول در بهره‌گیری از منابع از جمله محورهای اصلی اجلاس می باشد.

شایان ذکر است، سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور در روزهای یازدهم و دوازدهم شهریورماه جاری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

Share this post