ارائه خدمت به بیماران خاص در کلینیک شفیعیه

ارائه خدمت به بیماران خاص در کلینیک شفیعیه

آوای میهن نیوز: مسئول کلینیک ویژه شفیعیه زنجان گفت: تخفیفات ویژه ای در واحد دندانپزشکی برای بیماران خاص تالاسمی، متابولیک، بال پروانه ای و پیوند اعضا و…ارائه می شود.

دکتر مجید داودی در گفتگو با خبرنگارما  اظهار داشت:  کلینیک ویژه شفیعیه زنجان بزرگترین و مجهزترین کلینیک ویژه کشور است با ۶۳ پزشک متخصص و فوق تخصص  که  در رشته های؛ داخلی، آنکولوژی و رادیوتراپی، اطفال، پوست،عفونی، جراحی عروق، قلب، جراحی عمومی، روان پزشک، ارتوپد، گوش و حلق و بینی، تغذیه، زنان، کلیه و مجاری ادرار، خون و آنکولوژی، طب فیزیکی، مغز و اعصاب، روان شناس، جراحی مغز و اعصاب، گفتاردرمانی، سونوگرافی، کاردرمانی فعالیت می کنند.

وی تعداد کل پرسنل فعال در کلینیک را  ۷۰ نفر عنوان کرد و افزود: در واحد آزمایشگاه با تعداد پرسنل ۲۸ نفر، روزانه  ۲۵۰ نفر پذیرش می شوند.

مسئول کلینیک ویژه شفیعیه افزود: واحد دندانپزشکی مرکز نیزبا ۷ دندانپزشک عمومی و ۱۸ دندانپزشک متخصص در دو شیفت صبح و عصر مشغول به فعالیت می باشند و  در روز ۵۰ نفر پذیرش دارند.

 وی همچنین با تاکید بر اینکه تخفیفات ویژه ای هم در واحد دندانپزشکی  برای بیماران خاص که شامل بیمار تالاسمی، متابولیک، بال پروانه ای و پیوند اعضا و…می باشد.

دکتر داوودی با اعلام اینکه سونوگرافی مرکزی با دو پزشک متخصص رادیولوژی و سونوگرافی مشغول به خدمت رسانی به بیماران می باشد افزود:  تعداد پذیرش بیمار در هر شیفت ۲۵ نفر میباشد.

گفتنی است؛ دکتر موسوی رئیس کلینیک های ویژه استان آذربایجان غربی و هیئت همراه از ظرفیت های کلینیک شفیعیه جهت الگوبرداری از اقدامات انجام شده در راستای خدمات رسانی بهتر به مراجعه کنندگان آن مرکز به صورت جداگانه از واحد مدیریت و سرپرستاری،نحوه نوبت دهی ،پذیرش بیماران،آزمایشگاه و واحد دندانپزشکی و واحد مالی کلینیک شفیعیه بازدید به عمل آوردند تا در جهت اقدامات آتی کلینیک های ویژه استان آذربایجان غربی مورد اجرا قرار گیرد.

در این دیدار دکتر داودی رئیس کلینیک ویژه شفیعیه استان زنجان راه کارهای پیش رو برای خدمت رسانی بهتر ارائه نمود.

Share this post