ارایه خدمات عمومی در اولویت طرح جهش مسکن قزوین قرار دارد

اعلایی استاندار قزوین

ارایه خدمات عمومی در اولویت طرح جهش مسکن قزوین قرار دارد

 / در کنار ارزان بودن واحدها، کیفیت هم باید لحاظ شود
استاندار قزوین گفت: در طرح جهش مسکن تاکید شده تا شرایط زیستی بهتری در زمینه ارائه خدمات عمومی و زیرساخت ها فراهم شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،محمد مهدی اعلایی  در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازدیدها با هدف برطرف شدن مشکلات تعاونی های مسکن استان و تصمیم گیری برای تسریع در روند پروژه های عمرانی شهرستان البرز به ویژه در ناحیه شهری مهرگان صورت گرفته است.

وی افزود: در این بازدید چگونگی اجرا و گسترش زیر ساخت های خدماتی، امنیتی، بهداشتی، درمانی و آموزشی مورد توجه قرار گرفته و قرار شد کمبود های موجود در این مسیر با مشارکت دستگاه‌ها برطرف شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: سایت ۲۵۰ هکتاری مهرگان محل احداث واحدهای جدید طرح جهش مسکن است که در آن  توجه ویژه ای به زیرساخت ها و خدمات عمومی شده و تاکید شده که شرایط زیستی بهتری برای مردم فراهم شود.

اعلایی اظهار داشت: متاسفانه پروژه نهضت اقدام ملی در قزوین رشد مناسبی نداشته و در این بازدید تاکید شد که تنگناها شناسایی و سازوکار باید با فرایند سریعتری دنبال شود.

وی گفت: با توجه افزایش قیمت تمام شده واحدها قرار شد پیمانکاران نسبت به کیفیت توجه بیشتری داشته باشند و در کنار ارزان بودن کیفیت هم لحاظ شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه ۲ طرح مهم درباره مهرگان دنبال می شود، افزود: نحوه مدیریت مهرگان و مسیرهای دسترسی مهرگان به قزوین طرح هایی است که در استان قزوین دنبال می شود و پس از رسیدن به نتایج مطلوب اطلاع رسانی خواهد شد.

اعلایی در مورد تعاونی مسکن ارتش نیز خاطر نشان کرد: تعاونی مسکن ارتش در شهرک باورس بخش محمدیه ۳ هزار نفر را مشمول می شود که تاخیر در تصمیم گیری برای آنها مشکلاتی ایجاد کرده است و قرار شد هفته آینده جلسه ای با حضور مدیران مربوطه برگزار و به جمع بندی مورد نظر برسند.

Share this post