استاندار زنجان هشدارداد: حتی یک مرغ هم نباید از استان زنجان خارج شود

استاندار زنجان هشدارداد: حتی یک مرغ هم نباید از استان زنجان خارج شود

استاندار زنجان اظهارداشت: در این روزها همه وظیفه داریم علاوه بر سلامت مردم آرامش آنها را هم تامین کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در ستاد تنظیم بازار استان با انتقاد از نحوه رفتار مرغداران و مسئولان کشتارگاه ها گفت: مرغداران باید قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار را برای عرضه گوشت مرغ رعایت کنند و ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حتی یک مرغ از استان خارج شود.
مقام عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه قیمت مرغ درب مرغداری ۱۰۷۵۰ تومان و در بازار باید به نرخ ۱۵۷۵۰ تومان عرضه شود افزود: اگر مرغداران این قیمت را رعایت نکنند و کشتارگاه ها مرغ کشتار نکنند بعنوان اخلال در نظم اقتصادی به دست قانون سپرده خواهند شد و ما نیز آنها را به مردم معرفی خواهیم کرد.
استاندار زنجان با بیان اینکه در این روزها فکر و ذهن مدیران، تامین سلامت مردم و مقابله با بیماری کروناست و وقت اضافی برای رسیدگی به برخی بی انصافی ها و کم لطفی های برخی انصاف را نداریم گفت: ما ضامن فراهم کردن شرایط امن و آرام در استان هستیم و دامپزشکی و راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اجازه صدور مجوز و بارنامه برای خروج طیور از استان را ندارند.
حقیقی ادامه داد: البته اگر مرغداران قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار را رعایت کردند و با ستاد همکاری لازم را داشتند می توانند برای صادرات مرغ مازاد مجوز دریافت کنند.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: اگر مشکل مرغداران، نهاده های دامی است ما با وزیر جهاد کشاورزی صحبت کردیم و تا چند روز آینده نهاده های وارداتی توزیع خواهد شد.
استاندار زنجان همچنین تاکید کرد: اگر طیور سایر استانها بصورت قاچاق از محورهای استان گذر نماید در کشتارگاه های زنجان کشتار شده و به بازار عرضه خواهیم کرد.

Share this post