اصحاب رسانه در عصر جنگ رسانه ای و تبلیغاتی با هوشیاری عمل کنند

جشنواره ابوذر

اصحاب رسانه در عصر جنگ رسانه ای و تبلیغاتی با هوشیاری عمل کنند

 

آوای میهن نیوز: اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در مراسمی باشکوه، اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ابوذر با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، دکتر افشارچی  استاندار زنجان، دکتر لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، حجت الاسلام بیگدلی نماینده ولی فقیه در سپاه استان ،حجت الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و مهندس فغفوری مدیرکل صمت استان برگزار شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان زنجان در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در عصر جنگ رسانه ای و تبلیغاتی  با هوشیاری عمل کنند به خبرنگار ما گفت: جبهه جنگ نرم کمتر از جنگ تحمیلی نیست،چراکه در زمان حاضر که عصر جنگ رسانه ای و تبلیغاتی است  دشمن با ابزارهای قوی و پیچیده رسانه ای ناجوانمردانه به جعل اخبار می پردازد تا به باورهای انقلابی مردم عزیز ایران اسلامی ضربه بزند که هوشیاری اصحاب رسانه در این زمینه بسیار موثر است وبرای خنثی سازی تمام ابزارهای دشمن ضروری است.

عباسعلی سرداری در ادامه به برگزاری هفتمین جشنواره ابوذر پرداخت وافزود: پس از اینکه فراخوان جشنواره در سطح استان منتشر شد بیش از ۵۹۷ اثر توسط اصحاب رسانه به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال گردید.

وی ادامه داد: پس از چند مرحله داوری ۷۵ اثر به بخش پایانی راه یافت که امروز همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان زنجان تصریح کرد: در آیین اختتامیه  از  بخشهای عکس، گزارش، خبر، یا داشت، مستند کوتاه، کلیپ، رادیو و بخش ویژه تجلیل به عمل می آید.

سرداری خاطرنشان کرد: امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن‌شناسی، انتخابات ریاست‌جمهوری و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان محورها و موضوعات هفتمین جشنواره ابوذر در استان زنجان اعلام شده بود. 

‌سرداری اظهار امیدواری کرد ؛ رسانه‌ها و خبرنگاران در راستای اعتلای میهن اسلامی قلم بزنند و اجازه ندهند دشمنان با تبلیغات دروغین و مسموم چهره انقلاب را وارونه جلوه دهند.

 وی با اشاره به اینکه ۲۱ دی ماه، سالروز شهادت خبرنگار جاویدالاثر شهید غلامرضا رهبر است افزود: این روز می تواند نمادی برای خبرنگاران و رسانه ها در راستای روشنگری وبصیرت افزایی باشد تا جامعه و مخصوصا جوانان بیشتر با آرمانهای شهدا وانقلاب آشنا شوند.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان زنجان در پایان گفت: از همت انقلابی تمام فعالان رسانه ای استان که درراستای افزایش سطح معرفتی و بصیرتی مردم انقلابی قلم می زنند، صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم همچون گذشته  در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با هدف مدیریت جهادی گام بردارند.

گفتنی است: جایزه ویژه، تندیس و لوح تقدیر جشنواره ابوذر در بخش تولید بومی استان زنجان به مهران حبیبی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیاسی آوای میهن نیوز رسید.

 

Share this post