افزایش ۱۶ درصدی رضایت شهروندان زنجان از پلیس راه زنجان

افزایش ۱۶ درصدی رضایت شهروندان زنجان از پلیس راه زنجان

آوای میهن نیوز – مهران حبیبی – فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه با همکاری مردم از ابتدای امسال تاکنون شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در استان بوده‌ایم، اظهار کرد: در این مدت رضایت مردم از پلیس راه استان ۱۶ درصد افزایش و میزان انتقادها ۳۸ درصد کاهش یافته است.

 سردار محمد طراقیه عصر دیروز (دوشنبه) در آیین آغاز طرح ویژه زمستانی پلیس استان، افزود: هدف از اجرای این طرح، تسهیل در عبور و مرور خودروها در راه های ارتباطی و مواصلاتی و کنترل و ایمنی راه ها در ایام زمستان برای پیشگیری از بروز حوادث تلخ جاده‌ای است.

وی ادامه داد: همه دستگاه های خدمات رسان با هم افزایی و همدلی در اجرای این طرح در استان کنار هم هستند و به پلیس کمک می کنند.

سردار طراقیه با بیان اینکه حضور قدرتمند دستگاه های خدمات رسان موجب کاهش حوادث تلخ جاده ای در ایام زمستان می شود، گفت: رسانه ها نیز با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این زمینه و انعکاس وضعیت شرایط جوی و ملزومات سفر در ایام زمستان نقش آفرینی موثری در کاهش حوادث دارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس خدمتگزار مردم است اضافه کرد: امیدواریم با مجموعه اقدامات در دستور کار، شاهد کاهش حوادث جاده ای در استان باشیم.

وی ادامه داد: رسانه ها می توانند نقش پرنگ ترس در اطلاع رسانی شرایط جوی و همچنین در حال سفر وقبل از سفر داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد:اجرای این طرح تا ۲۰ اسفند در استان ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:طرح انتظامی و ترافیکی پلیس، سالانه با هدف افزایش انضباط ترافیکی، ایمنی هرچه بهتر و بیشتر در جاده ها، ایجاد آرامش و رضایتمندی رانندگان و مسافران، تسهیل در تردد وسایط نقلیه، استفاده مطلوب و مناسب از امکانات و تجهیزات در اختیار و کاهش حوادث جاده ای به مرحله اجرا در می آید.

سردار طراقیه در پایان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری تمام دستگاهها شاهد زمستانی با حوادث جاده ای کمتر باشیم چرا که رضایت مندی از پلیس از اهداف نیروی انتظامی است.

گفتنی است مانور طرح ویژه زمستانی ۱۴۰۱ امروز با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان به منظور افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور و ایمنی وسایل نقلیه در سطح جاده ها در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان با رژه خودرویی دستگاه های مختلف انتظامی، امدادی و راهداری برگزار شد.

پلیس

 

 

Share this post