امام راحل با هیچ‌یک از رهبران حماسه ساز جهان قابل مقایسه نیست

امام راحل با هیچ‌یک از رهبران حماسه ساز جهان قابل مقایسه نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با هیچ یک از رهبران تاثیرگذاری که در جهان حماسه آفریدند، قابل مقایسه نیست.

آیت ا… علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: انقلاب، جنگ با طاغوت بوده و نیازمند ایستادگی، مقاومت و تحمل است که خستگی ناپذیری می طلبد.

وی اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی در برابر طاغوت، کاپیتولاسیون، اسلام زدایی در جامعه، محدودیت و محرومیت قیام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: از طرفی نیز مردم شهید دادند، تحریم شدند و در برابر مشکلات اقتصادی ایستادگی کردند و با توکل بر خدا پیروز شدند.

آیت ا… خاتمی با بیان اینکه انقلاب ایران بعد از ۱۴۰۰سال حیرت جهانیان را برانگیخته است، تاکید کرد: دنیا به خاطر پیروزی و عزت اسلام و پیاده شدن احکام قرآن متعجب هستند.

وی افزود: امام راحل تنها و با توکل بر خداوند متعال بزرگترین انقلاب دنیا را رقم زد.

 حجت الاسلام خاتمی به مناسبت های روزهای اخیر اشاره کرد و افزود:  ۱۴خرداد سالروز ارتحال امام است که بعد از ۳۲ سال از ارزش این روز کاسته نشده است بلکه روز به روز بیشتر می شود.

وی اظهارداشت: در این روز با تصمیم عاقلانه و درست خبرگان رهبری به اتفاق آرا شایسته ترین فرد تربیت شده مکتب فقهی، فلسفی و سیاسی امام راحل انتخاب شد که در این مدت با صلابت و قدرت تمام پاسدار روشن و بدون اغماض راه، خط، منطق و آرمان امام راحل بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ آغاز پیروزی انقلاب اسلامی است، قیام در شهرهای مختلفی آغاز و امام راحل تبعید شد و با ۷۲ هزار شهید مردم عقب نشینی نکردند.

آیت ا… خاتمی تاکید کرد: این مهم نشان می دهد که امت در صحنه نباشند انقلابی به نتیجه نمی رسد و این امت با تمام توان در صحنه بوده اند و با تحریم ها و مسایل مختلف آن را استوار نگه‌داشته اند.

وی ادامه داد:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:  کسی که می گوید رای نمی دهد نوعی اعلام عدم حضور در راستای خواست دشمن است.

آیت ا… خاتمی اظهارداشت: رای حق هر ایرانی است و هر چه جمعیت پای صندوق های رای بیشتر باشند استحکام نظام بالاتر می رود در برابر دشمن همه همانند مسافر کشتی هستیم که سرنوشت ها به هم گره خورده است.

وی تاکید کرد: اصل انتخابات حضور مردم در پای صندوق های رای برای ایران اسلامی و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه با وعده نمی شود کاری کرد، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری و شورا باید برنامه ارایه دهند.

آیت ا…  خاتمی تاکید کرد: مشارکت مردم در حل مشکلات با انتخاب انسان های مسوول، توانمند و صاحب برنامه است.

Share this post