امنیت پایداتوسط مردم محقق می شود

امنیت پایداتوسط مردم محقق می شود

 

/اجرای ۱۴۰ عنوان با ۲هزار و۹۰۰برنامه در هفته گرامیداشت بسیج/

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: در هفته گرامیداشت بسیج۱۴۰عنوان با ۲هزار و۹۰۰برنامه  اجرا خواهد شد.

سردار کرمی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین رویدادهای بود که اتفاق افتاد و دشمنان انقلاب به دلایل مختلف سعی بر شکست ایران عزیز داشتند، لذا با جنگ های روانی  بلافاصله وارد عمل شدند، اما امام  با تدابیر بسیار مهم و همراهی  ملت همیشه در صحنه نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه یکی از تدابیر حضرت امام (ره)  تشکیل سپاه پاسداران و سپس تکمیل آن بود افزود: ایشان با صدور فرمان تاریخی در پنجم آبان ماه بسیج را تشکیل دادند تا سپاه تکمیل شود.

وی اضافه کرد: الحمدلله بسیج روز به روز با قدرت بیشتری در حال خدمت رسانی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با تاکید بر اینکه ۸سال مردم در مقابل همه استکبارگران ایستادند یاد آور شد:  صحنه های زیبایی که مردم با حضور خود در تمام هشت سال دفاع مقدس خلق کردند فراموش نشدنی است.

به گفته سردار کرمی،صحنه های ماندگار تاریخی با تدابیر حضرت امام در جبهه ها خلق شد .

وی با اشاره به اینکه پس از دفاع مقدس همه فکر می‌کردند  بسیج منحل خواهد شد اظهار کرد: پس از جنگ نه تنها بسیج منزوی نشد بلکه همواره در تمام زمینه‌ها درخشید و در حال خدمت رسانی به مردم است.

سردارکرمی با تاکید بر اینکه در طول هفته بسیج، فقط گوشه ای از تلاش ها و فعالیت های این نهاد مقدس بیان می شود، افزود: این تعداد برنامه‌ در قالب ۱۴۰ عنوان برنامه از ۲۹ آبان تا ۵ آذرماه، برگزار خواهد شد.

وی، درادامه، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از مدافعان سلامت، جشنواره جهادگران علم و فناوری، رزمایش فرهنگی و اجتماعی خدمات مومنانه، افتتاح پروژه های عمرانی محرومیت زدایی، معاینه و ویزیت رایگان بیماران، اعزام تیم های بهداشتی به مناطق روستایی و محروم و ارایه خدمات درمانی رایگان، فضای سازی محیطی، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، توزیع بسته های معیشتی، اهدا جهیزیه، نواختن زنگ مقاومت در سطح ۴۴۰ مدرسه استان، طرح آبرسانی، نشست کارگاه های آسیب های اجتماعی، رزمایش کمک مومنانه، ازجمله برنامه های امسال هفته بسیج زنجان دانست.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه امنیت پایدار توسط خود مردم محقق می شود، اظهارداشت: سپاه و بسیج در بحث آمادگی دفاعی و امنیتی و خنثی کردن فتنه ها و توطئه های دشمنان، در پای کار هستند و با سازماندهی های انجام شده می توانند هر فتنه ای را در هر نقطه ای خفه کنند.

وی به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا جان و زندگی مردم را با خطر و سختی مواجه کرده بود بسیجیان وارد عرصه شده به منظور خدمت رسانی، کارهای ارزشمندی را در جهت مقابله با این بیماری منحوس انجام دادند.

سردار کرمی به درمانگاه پنج طبقه درحال احداث در زنجان از سوی این نهاد مقدس (سپاه) اشاره کرد و با بیان اینکه ساخت ۶ درمانگاه دیگر نیز مصوب شده است، اظهار داشت: احداث یک بیمارستان نیز برای شهر زنجان در زمینی به وسعت ۶/۵ هکتار در نظر گرفته شده که بخش از اعتبارات آن تامین شده است که در آینده نه چندان دور عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

این فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه سخنان خود به کنگره شهدا اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها  نیزدر انعکاس حماسه بزرگ کنگره ۳۵۳۵ شهید استان حماسه ای بی نظیر آفریدند که جای تقدیر وتشکر دارد.

وی گفت:یک سال ونیم تلاش شد و کارهای مهمی صورت گرفت البته برگزاری این کنگره  یک کار فرهنگی بود.


Share this post