انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است

انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان:

انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین بیان داشت: انتخابات۱۴۰۰ با حضور پرشور ونشاط شهروندان ایرانی می‌تواند به یک جشن ملی تبدیل شود

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری ، جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان در سالن معاونت سیاسی به ریاست سید حسین بی‌نیاز مدیرکل روابط عمومی استانداری و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان برگزار شد.

 بی نیاز در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه کمیته اطلاع‌رسانی گفت: کمیته اطلاع رسانی یکی از حساس‌ترین و مهمترین ارکان ستاد محسوب می شود، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بصورت سریع، صریح و شفاف و تولید محتواهای جذاب در فراهم کردن فضای پرشور و نشاط انتخاباتی در کنار رقابت سالم و اخلاق مدارانه داوطلبان و هواداران آنها می‌تواند زمینه‌ساز انتخابات ماندگاری در خرداد امسال شود که در این میان نقش صداوسیما و رسانه های استان بسیار با اهمیت است.

 بی نیاز افزود: انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است و امیدواریم انتخابات ۱۴۰۰ با حضور پرشور و نشاط شهروندان ایرانی به یک جشن ملی تبدیل شود.

 مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان افزود:

  جشن انتخابات بدین معنی است که علیرغم تفرقه اندازی دشمنان، مردم صبور و آگاه ایران بزرگ با رقم زدن یک اتفاق تاریخی و ماندگار، دوباره روحیه استقامت و امید را به رخ جهانیان می کشند و جشن حضور را رقم خواهند زد. 

بی نیاز در ادامه گفت: ستاد انتخابات استان افتخار می‌کند که در اسفند ۹۸ با برگزاری کاملا بیطرفانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون کمترین حاشیه و نارضایتی یک انتخابات شفاف و سالم را رقم زد، به نحوی که هیچگونه اعتراضی را از سوی افراد و جناح‌ها شاهد نبودیم.

گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال جاری برگزار می شود.

 

Share this post