انتقاد صریح یک دانشجو و فعال سیاسی اصولگرا به حسن شجاعی نماینده اصولگرای ابهر وخرمدره + فیلم

انتقاد صریح یک دانشجو و فعال سیاسی اصولگرا به حسن شجاعی نماینده اصولگرای ابهر وخرمدره + فیلم

/مردم حتی نمیتوانند به ایستگاه قطار شما نزدیک شوند چگونه سوار قطار شوند؟/

/آقای حسن شجاعی آیا اصلا نظر و دیدگاه مردم برای شما اهمیت دارد؟/

/تذکر جدی رهبری موجب تامل ولایی ها نسبت به عملکرد کمیسیون تحت مدیریت شما گردید/

/ در آینده ای نچندان دور، قطار دوستانی که از قطار انقلاب پیاده شان کردیدشاید  قطار سریع السیر تری داشته باشند که حسرت قطار انها را بخورید !/

/این را بدانید شما با ده درصد آرای مردم به مجلس راه پیدا کردید انهم در شرایط ویژه سیاسی و اجتماعی پس تا دیرنشده  کاری کنید…/

/چرا از تریبون پرقدرت مجلس برای طرح مشکلات مردم استفاده نمیکنید ؟و به جای آن به توییتر پناه برده اید؟/

 آوای میهن نیوز: یک دانشجو و فعال سیاسی  که در مراسمی با حضور نماینده ابهر ،خرمدره وسلطانیه به مناسبت روز دانشجو برگزار شد خطاب به این نماینده مجلس گفت: ورود شما به برخی فضای مطالبه گری ها ، بیشتر از آنکه نشان دهد حاصل تحقیق و بررسی است ، ادامه موجی است که برخی گروه ها با آگاهی از عدم اشرافیت شما به مسایل کلان کشوری، ایجاد کرده اند. نتیجه این کار هم تذکر جدی رهبری بود که موجب تامل ولایی ها نسبت به عملکرد کمیسیون تحت مدیریت شما گردید.

علیرضا یوسفی افزود: آقای حسن شجاعی به طور شفاف بگویید، در تذکری که از امام خامنه ای گرفتید؛ ایشان موکدا فرمودند که؛  جبران شود. اگر جبران کردید، چگونه؟ و اگر نکرده اید چرا امر رهبری را اجابت نکرده اید؟

دانشجوی مقطع ارشد مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه متاسفانه جایگاه مهم وکالت مردم دست کم گرفته شده و تئوری پله سازی از جایگاه نمایندگی در  اذهان عمومی شهرستان دست به دست می شود افزود: مگر رهبر معظم انقلاب تذکر جدی ندادند که نمایندگان مجلس در مسائل اجرایی و انتصابات دخالت نکنند پس چگونه است واقعیت های منطقه خلاف فرمایشات رهبرمعظم انقلاب  است و گرفتن پست فرمانداری را به حضور در ستادمان  گره زده ایم و جای شایسته سالاری را به بایسته سالاری داده ایم !

این فعال دانشجویی اصولگرا تاکید کرد: ماجرای دخالت فلان شخص دفتر در تعیین شهرداران منطقه چیست؟به شوراهای شهر گزینه معرفی میکنید  و با جدیدیت و حربه ی فشار، پیگیری میکنید تا به گزینه  مدنظرتان در شهرداری های منطقه رای بدهند؟

وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه‌ها و مرفهین بی‌درد شروع شده است تصریح کرد: من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته‌اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده‌اند می‌بوسم

این فعال دانشجویی اصولگرا ادامه داد: حضرت امام (ره)در پیام فرمان تشکیل  بسیج دانشجو و طلبه میفرمایند(من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت)

یوسفی افزود: تغییر سبک مدیریتی  منطقه ،مردم سالاری و قیام برای پایان سیتره پول در انتخابات ،بازگرداندن آبروی رفته،سوار شدن آحاد مردم در قطار انقلاب و شفافیت از شعار های کلیدی جنابعالی در انتخابات بود، اما با گذشت ۱۸ ماه از حضور شما در مجلس شورای اسلامی تغییراتی ملموسی دیده نمی شود.

 

 

وی خطاب به حسن شجاعی گفت: شما در روزهای ابتدایی نمایندگی خود سعی داشتید با گردهمایی قسمتی از نخبگان سیاسی غیر همسو اینگونه القا کنید که با فعالان اجتماعی و نخبگان منطقه  ارتباط داشته و قائل به مردم سالاری هستید!اگر این مساله واقعیت داشت، سرانجام آن نشست ها چه شد؟ چرا ادامه دار نشد و منحل گردید و اگر این رفتار شما صادقانه بود، چرا در مشورت گیری درباره مسایل مهم منطقه ردپایی از آنها دیده نمی شود؟

یوسفی افزود: یکی از مهم ترین دلایل انشقاقی که امروز در صف فعالان منتسب به شما رخ داده است، این است: آنها می گویند شجاعی از ما مشورت نمی گیرد و اساسا افکار عمومی برایش اهمیتی ندارد و ما را با مطالبات به حق مردمی که پیش از انتخابات نوید روشنی به مردم داده بودیم ،تنها گذاشته است. این مساله را چگونه تحلیل می کنید؟آیا اصلا نظر و دیدگاه مردم برای شما اهمیت دارد؟

وی ادامه داد: در بحبوحه ی انتخابات از برنامه های تخصصی خود رو نمایی کردید اما امروز گویی برای حل  مسائل مدیریتی و معضلات زیست محیطی شهرستان و منطقه برنامه ای ندارید حتی در حساسیت افکار عمومی به مقوله آب با وزیر کار رمان قرمز صنایع پر آب بر را قیچی میکنید!از طرفی هم وقتی به همین ده گردشی ها نگاه میکنیم با انبوهی از و عده های اجرایی نشده مواجه هستیم انگار مسئولیت حرف هایتان را فقط تا قبل بیان شدن قبول میکنید!

این فعال دانشجویی اصولگرا  تصریح کرد: آمدید کلیپ پخش کردید که مشکل چند ساله میدان میوه و تربار ابهر را حل کردید و این میدان با اشتغال زایی فلان شروع به کار خواهد کرد  چه شد؟قول افتتاح خط دوم ریلی قزوین زنجان را تا اسفند سال گذشته دادید چه شد ؟

وی ادامه داد: جناب آقای شجاعی در بهار  فروش محصولات کشاورزی قول  خرید تضمینی به کشاورزان دادید و نرخ تعیین کردیدمردم هم بشما اعتماد کردند اما آیا خرید تضمینی کشمش با قیمتی که شما فرمودید انجام شد یا کشاورزان دچار ضرر و زیان شدند!آیا اینگونه مسائل بدون نظر کارشناسی باعث از بین رفتن سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب نمیشود؟

یوسفی با انتقاد از اینکه در این ایام گویی دایره ای بسیار محدود ی شما را احاطه کرده است و مانع شنیده شدن صدای اکثریت و مردم است افزود: آیا وقت آن نرسیده به دیدار مخالفان خود بروید و سخنانشان را بشنوید؟ مردم حتی نمیتوانند به ایستگاه قطار شما نزدیک شوند چگونه سوار قطار شوند؟در آینده ای نچندان دور، قطار دوستانی که از قطار انقلاب پیاده شان کردیدشاید  قطار سریع السیر تری داشته باشند که حسرت قطار انها را بخورید !

این فعال سیاسی ادامه داد: این را بدانید شما با ده درصد آرای مردم به مجلس راه پیدا کردید انهم در شرایط ویژه سیاسی و اجتماعی پس تا دیرنشده  کاری کنید…امروزه افرادی که چندان از شما دور هم نیستند کمر به تخریب منصوبین ولایت فقیه  بستنه اند .

دانشجوی مقطع ارشد مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: شبهاتی در زمان امامت جمعگی  حجت الاسلام رحیمی در اذهان عمومی دست به دست میشد که شجاعی سنگ بنای مخالفت با امام جمعه را دارد و دست به طومار شده با امضای کمتر از ۲۰۰ نفر به دفتر شورای سیستگذاری ارسال کرده است که همین شبهات احساسات مردم شهر را برانگیخت و منجرب به تمدید ۳ ساله حکم ایشان در شهر ابهر شد ،هرچند ایشان به میل خودشان ابهر را ترک کردند و ارزوی صحت و موفقیت در شهر ساوه را برایشان مسئلت مینماییم اما گویی باز هم همان شبهات درزمان امامت جمعگی حضرت اقای مرادپور مطرح است حقیقت چیست  و چرا واکنشی نشان نمیدهید؟

یوسفی اضافه کرد: ورود شما به برخی فضای مطالبه گری ها ، بیشتر از آنکه نشان دهد حاصل تحقیق و بررسی است ، ادامه موجی است که برخی گروه ها با آگاهی از عدم اشرافیت شما به مسایل کلان کشوری، ایجاد کرده اند. نتیجه این کار هم تذکر جدی رهبری بود که موجب تامل ولایی ها نسبت به عملکرد کمیسیون تحت مدیریت شما گردید.

وی گفت: آقای حسن شجاعی به طور شفاف بگویید، در تذکری که از امام خامنه ای گرفتید؛ ایشان موکدا فرمودند که؛  جبران شود. اگر جبران کردید، چگونه؟ و اگر نکرده اید چرا امر رهبری را اجابت نکرده اید؟

این فعال دانشجویی اصولگرا تصریح کرد: در جریان سیلی به سرباز عزیز کشورمان  شما که عضو  هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان هستید حتی نواب دوم رئیس همان  برخوردی را با عنابستانی سیلی زن کردید که مجلس قبل با درازهی فحاش کرد مگر قرار نبود حامی مستضعفان باشید؟

وی با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس اظهارداشت: دو وظیفه اصلی یک نماینده در قانون اساسی قانون گذاری و نظارت است،  در سامانه شفافیت عملکرد مجلس شورای اسلامی  شما از ۱۰۵۰ رای گیری در صحن مجلس در ۲۳۴ رای گیری غایب بودید و در ۶ ماه گذشته هیچ سوال و تذکری نداشتید، چرا از تریبون پرقدرت مجلس برای طرح مشکلات مردم استفاده نمیکنید ؟و به جای آن به تویتر پناه برده اید؟

یوسفی در پایان گفت: ازجوانان متخصص و متعهد؛ نخبگان سیاسی و معتمدان شهر میخواهم دست گیر فرزندانشان باشند و از خان عزلت خارج شوند و با نقش آفرینی و کنش گری  ابهر را از پیچ تاریخی به سلامت عبور دهند تا ایندگان به نیکی از ما یاد کنند …

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Share this post