انتقاد مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از شرکت های خدمات رسان

انتقاد مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از شرکت های خدمات رسان

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان: شرکتهای خدمات رسان نسبت به ایجاد زیر ساختها در پروژه های مسکن ملی در زنجان توجه لازم را ندارند.

آوای میهن نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه کارگاه متوقف در پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت غرب زنجان وجود ندارد، گفت: متاسفانه در دوره اخیر شرایط نهضت ملی مسکن طوری جلو رفته که شرکتهای خدمات رسان نسبت به ایجاد زیر ساختها در پروژه های مسکن ملی بی اعتنایی می کنند.

 اصغر اسماعیلی در جلسه بررسی مشکلات پروژه های نهضت مسکن ملی در غرب زنجان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان برگزار شد،گفت: خوشبختانه پروژه متوقفی در پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت غرب زنجان وجود ندارد و تنها چند نگرانی در خصوص روند ادامه اجرا وجود دارد. 

وی با بیان اینکه برای روند رو به جلوی پروژه های نهضت مسکن ملی همراهی شرکتهای خدمات رسان را نیاز داریم، ابراز داشت: بخش اعظمی از پروژه های نهضت ملی مسکن بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند  و در این میان نیاز است امکانات روبنایی و زیر ساختها فراهم شود ولی متاسفانه شرکتهای خدمات رسان برخورد مطالبه گرایانه با راه و شهرسازی دارند و این اصلا خوب نیست‌.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از رویکرد شرکت های خدمات رسان در زمینه اجرای پروژه های اقدام ملی مسکن انتقاد کرد و با بیان اینکه این شرکت ها به جای کمک برای پیشرفت پروژه های اقدام ملی مسکن، در این زمینه مانع ایجاد می کنند، گفت: متاسفانه در دوره اخیر شرایط نهضت ملی مسکن طوری جلو رفته که شرکتهای خدمات رسان نسبت به ایجاد زیر ساختها در پروژه های مسکن ملی بی اعتنایی می کنند و اگر این روند ادامه داشته باشد در زمان تعیین شده پروژه ها به مردم واگذار نمی شود. 

اسماعیلی تاکید کرد: ‌برای کاهش آورده و سرشکن شدن سهم آورده متقاضیان در پروژه های اقدام ملی مسکن در زمینه ایجاد زیرساخت ها، شرکت های خدمات رسان، اداره و شهرسازی را همراهی کنند.

وی خواستار تشکیل نشست مشترک بین راه و شهرسازی و شرکت های خدمات رسان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان شد، افزود: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان توانسته در تامین زمین برای ساخت مسکن ملی موفق عمل کند. 

و تاکنون هم به خوبی جلو رفته است ولی در تامین زیر ساختها همکاری لازم از طرف شرکتهای خدمات رسان وجود ندارد. 

 شرکتهای خدمات رسان تعامل خوبی با اداره کل راه و شهرسازی ندارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: شرکتهای خدمات رسان رفتار خوبی با اداره کل راه و شهرسازی ندارند و باید حجم عظیم کار نهضت ملی  مسکن را درک کرده و زیر ساختها را فراهم کنند. 

اسماعیلی با بیان اینکه تمام اصول فنی در اجرای پروژه های مسکن ملی رعایت می شود، ابراز داشت: خوشبختانه درصد زیادی از پروژه های مسکن ملی از روند پیشرفت خوبی برخوردار هستند و تاخیر در تامین زیر ساختها ما را با مشکل رو به رو می کند.

وی با بیان اینکه اولین پروژه مسکن ملی در غرب زنجان افتتاح می شود، افزود: اولین پروژه در این مجموعه تا آخر سال یا ۲۲ بهمن ماه افتتاح خواهد شد و تحقق این مهم هم نیازمند همراهی شرکتهای خدمات رسان است و باید با جدیت وارد میدان شوند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: این امید را به مردم می دهیم که تا اواخر سال برخی از پروژه ها در غرب زنجان تحویل متقاضیان داده می شود.

Share this post