بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی زنجان انتخاب می‌شوند

عزیزخانی

بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی زنجان انتخاب می‌شوند

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور بیستمین دوره انتخاب بازنشسته، همسربازمانده و از کار افتاده کلی نمونه در این استان نیز برگزار می‌شود.

دکتر محمود عزیزخانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر این اساس سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، به عنوان اسوه های صبر و استقامت و خردورزی در جمع خانواده و جامعه، نسبت به انتخاب و تجلیل این قشرها اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان همواره قابل احترام هستند اضافه کرد: تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران (از کار افتاده کلی‌- همسر بازمانده) اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مشمول این طرح هستند.

این مسؤول شاخص ها و درصد امتیازات معیارهای انتخاب هجدهمین دوره را کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی در جامعه را داشتن سابقه پرداخت حق بیمه قطعی و واقعی، ارائه پیشنهادها و تجربیات موثر به حوزه های ذی ربط اجرایی، فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مقامهای استانی و ملی و بین المللی، تربیت فرزندان شایسته سرآمد هستند، می توانند با ارائه مدراک و تکمیل فرم مربوطه در این فراخوان شرکت کنند.

وی اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت اصلی سازمان  تامین اجتماعی tamin.ir، اداره کل، شعب تابعه و کانونهای بازنشستگی تامین اجتماعی استان، در صورت داشتن شرایط تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ در این فراخوان ثبت نام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در پایان گفت: طبق بخشنامه اعلام شده از سوی سازمان، ادارات کل تامین اجتماعی استان ها موظفند بنا به صلاحدید و تصویب کمیته ذی ربط، نسبت به برگزاری جشن روزخانواده و تکریم بازنشستگان در روز ۲۵ ذی الحجه و در خور شان پیشکسوتان و بازنشستگان اقدام کنند.

Share this post