باید در حفظ و نشر فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت بکوشیم

دکتر رفیعی

باید در حفظ و نشر فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت بکوشیم

 آوای میهن نیوز:معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت گنجی است که باید در حفظ و نشر آن بکوشیم.

  ابوالفضل رفیعی در چهارمین جلسه شورای ایثارگران استان، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) ، اظهارداشت : امیدوارم روز به روز شاهد اعتلای فرهنگ فاطمی، که همان ولایتمداری تا سرحد شهادت است، باشیم.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم گفت: همه مسئولان امر و دست اندرکاران حوزه ایثار و شهادت، باید در ترویج این فرهنگ مشارکت داشته باشند تا بتوانیم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را که به عنوان گنج در اختیار ماست حفظ و آن را نشر دهیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نقاط قوت جامعه ماست، تصریح کرد: این فرهنگ برای غلبه بر مشکلات مختلف در عرصه های گوناگون کارساز بوده و باید تلاش کنیم آنرا بکار ببندیم.

وی با اشاره به مجاهدت‌های جوانان در دفاع از نظام و ارزشها و میهن اسلامی در حوادث اخیر کشور، و یاد آوری فرمایش اخیرا مقام معظم رهبری در عدم انقطاع بین نسلی گفت: نسل جدید همانند نسل اول انقلاب که جهاد ، ایثار و شهادت را رقم زدند، در راه دفاع از کشور، اعتلای انقلاب و حفظ نظام جانفشانی میکنند و درخت تناور انقلاب با خون همین جوانان ، قوی تر می شود.

رفیعی، با تاکید بر اینکه باید به انحاء مختلف، فرهنگ و سبک زندگی جهادی و ایثارگرانه در جامعه ترویج شود تصریح کرد: تهیه کتاب، تهیه محتوای مناسب برای فضای مجازی، برگزاری یادواره‌ ها و اقداماتی از این دست، تنها بخشی از اقداماتی است که مسئولان فرهنگی، صاحب نظران و اهل قلم می توانند در این راستا می توانند انجام دهند.

وی تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در استان طی روزهای آینده را فرصت مغتنمی برای یادآوری ارزشها و اهداف مورد نظر شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت عنوان و خواستار زمینه سازی مناسب مسولین ذیربط برای حضور باشکوه مردم استان در مراسم استقبال ، تشییع و تدفین شهدا گردید.

 

 

 

 

Share this post