باید در راستای عدالت اجتماعی که شعار دولت است گام برداشت

باید در راستای عدالت اجتماعی که شعار دولت است گام برداشت

میهن نیوز: همایش تخصصی مدیران کل، روسا،  کارشناس مسئولان و کارشناسان ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات  قطب سه کشوری به میزبانی زنجان با حضور هاشمی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

 در این همایش مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با عرض تسلیت به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی در واقع اسطوره مقاومت بود که توانست  به جایگاه اصلی خودش که همان شهادت است برسد و این شهادت بالاترین جایگاه در نزد خداوند است لذا همه ما باید الگوی مان سردار بزرگ مقاومت یعنی شهید سلیمانی باشد و در راستای اهداف این بزرگمرد گام برداریم.

علی اسماعیلی افزود :افتخار می کنیم در مسیری قرار گرفتن ایم که هرچند کوتاه اما با تاثیرگذاری در راستای سلامت اداری خصوصاً در دستگاه عظیمی مانند وزارت آموزش و پرورش گام بر میداریم.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دولت در قالب عدالت اجتماعی و همچنین ادارات محوری است تصریح کرد: برای تحقق این شعارها  نیازمندیم که ساز و کارها و بسترهای لازم آن نیز در مسیر خدمات رسانی به آحاد جامعه فراهم شود خصوصاً دستگاهی مانند آموزش و پرورش که در لبه تماس با جمعیت بسیار زیادی از جامعه و بخش های مختلف از جمله معلمان دانش آموزان و اولیاء قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان : باید با تعاملات در مسیر توسعه ی جامعه گام برداشت و در این راستا نیازمندیم که هر لحظه پایش و نظارت مستقیم در آن اتفاق بیفتد اسماعیلی گفت: امید است با برگزاری چنین همایش هایی بتوانیم مسیر خدمت رسانی را به آحاد جامعه هموار کنیم و آنچنان که شایسته مردم انقلابی و عزیزمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم قدم برداریم و موجب رضایتمندی و تسهیل امور مراجعان و مخاطبان خودمان باشیم.

 

Share this post