با همراهی مردم کرونا را شکست می دهیم

با همراهی مردم کرونا را شکست می دهیم

استاندار زنجان:

با همراهی مردم کرونا را شکست می دهیم

استاندار زنجان می گوید: درچند روز اخیر واحدهای تولید ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در دیدار با رییس و اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری زنجان گفت: تمام تمهیدات برای پیشگیری از کرونا در استان زنجان اندیشیده شده  و به لطف خداوند تا کنون موردی از این بیماری در استان گزارش نشده است.

استاندارزنجان می گوید: 350 تخت در بیمارستان های استان برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا پیش بینی شده است.

مقام عالی دولت در استان با قدردانی از همکاری واحدهای تولیدی مواد شوینده و ضدعفونی کننده با پایه الکل که برای حفظ سلامتی مردم خط تولید خود را تغییر دادند و الان در استان به اندازه کافی این مواد تولید و حتی قابلیت ارسال به سایر استانها را دارد گفت: اکنون در استان تمام مراکز آموزشی و درمانی مواد ضد عفونی کننده در اختیار دارند و واحد تولید ماسک در زنجان ظرفیت تولید روزانه 50 هزار ماسک را دارد.

مدیر ارشد اجرایی استان تاکید کرد: همه باید به مواردی که ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا اعلام می کند عمل نمایند و ما در زنجان در ورودی و خروجی شهرها واحدهایی را مستقر کرده ایم تا ضمن شناسایی افراد مشکوک به بیماری کرونا، سریعا برای قرنطینه آنها اقدام کنند.

فتح الله حقیقی نقش شورای شهر و شهرداری را برای آگاهی بخشی به مردم و همچنین سالم و بهداشتی نگهداشتن محیط شهری بسیار مهم دانست و افزود: تا اطلاع ثانوی باید مراکز پرازدحام همچون جمعه بازارها جمع آوری شود و اجازه ورود به دستفروشان سایر استانها به زنجان نیز داده نشود چرا که تمام اقدامات برای سلامتی خود مردم است.

استاندار زنجان با قدردانی از عوامل و کادر پزشکی و درمانی استان که شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند می گوید: با رعایت بهداشت فردی و محیط و همچنین همراهی مردم قطعا می توانیم کرونا را شکست دهیم.

Share this post