برنامه جذب حامی ایتام در استان زنجان ۱۸۷ درصد محقق شد

ایتام

برنامه جذب حامی ایتام در استان زنجان ۱۸۷ درصد محقق شد

آوای میهن نیوز – مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: نیمه اول امسال پنج هزارو ۱۵ حامی ایتام و فرزندان در استان زنجان جذب شد که این تعداد نسبت به برنامه هدفگذاری، ۱۸۷ درصد محقق شده است.

روح‌الله صالحی امروزدر جلسه هماهنگی با حامیان طرح اکرام ایتام افزود: نیمه نخست امسال میزان مشارکت خیران زنجانی به لحاظ کمی ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی یادآورشد: طرح اکرام ایتام و محسنین در راستای تاکیدات و آموزه های دینی در حوزه رسیدگی به ایتام و نیازمندان و بسترسازی برای حمایت مستمر خیران و حامیان از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت در طی سال اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین از مهم‌ترین طرحهای اجرایی کمیته امداد استان در حوزه توسعه مشارکت های مردمی در برنامه های اجرایی این نهاد است.

این مسوول با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

وی اظهار داشت: مشارکت هم استانی های نیک اندیش در این طرح، علاوه بر تامین بخشی از هزینه های فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد، در جاری شدن فضای همدلی و توسعه فرهنگ خیر و احسان در جامعه نیز موثر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت مناسب مردم نیکوکار و نوعدوست استان زنجان، در برنامه های اجرایی  کمیته امداد استان، خاطرنشان کرد: حامیان نیک اندیش می توانند به صورت غیر حضوری از طریق سامانهekram .emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

Share this post