برنامه ریزی کمیته امداد برای اعزام ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس

صالحی مدیر کل

برنامه ریزی کمیته امداد برای اعزام ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس

آوای میهن نیوز: کاروان شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت  این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت(ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتارهای دینی، تحکیم بنیان خانواده، و سبک زندگی دینی و اسلامی خانواده ها با استفاده از ظرفیت عظیم خیران اجرا می شود.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه هماهنگی اجرای طرح شوق زیارت که به منظور برنامه ریزی برای اعزام ۱۰۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس گفت: به منظور فراهم آوردن بستری مناسب برای دریافت کمک های مردمی و اعزام آن گروه از مشتاقان اهل بیت(ع) که به دلیل نیاز مالی، امکان تشرف به زیارت را ندارند طرح «شوق زیارت» در استان زنجان اجرا می شود.

وی افزود: کاروان شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت  این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت(ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتارهای دینی، تحکیم بنیان خانواده، وسبک زندگی دینی و اسلامی خانواده ها با استفاده از ظرفیت عظیم خیران اجرا می شود.

صالحی با بیان اینکه در کنار توجه به وضعیت معیشتی مددجویان عزیز تحت حمایت توجه به ابعاد مختلف توانمند سازی به ویژه توانمندسازی فکری وفرهنگی از اولویت های مهم این نهاد است، ادامه داد: یکی از مهمترین  رویکردهای  کمیته امداد استان زنجان ارتقاء سطح باورهای  دینی  واعتقادی  خانواده های تحت حمایت وزمینه سازی برای اعزام مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند  به اماکن  زیارتی و متبرکه می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: با اجرای طرح شوق زیارت در نظر داریم با بهره مندی از کمک های نقدی وغیر نقدی خیران نیک اندیش علاوه بر فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم نوع دوست استان، زمینه بهره مندی از فیض رحمت الهی وشفاعت اهل بیت (ع) فراهم شود.

Share this post