بسته‌های بهداشتی در بین خبرنگاران استان زنجان توزیع می‌شود

بسته‌های بهداشتی در بین خبرنگاران استان زنجان توزیع می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبرداد:

بسته‌های بهداشتی در بین خبرنگاران استان زنجان توزیع می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: بسته‌های بهداشتی در بین خبرنگاران زنجان از سوی سازمان بسیج رسانه این استان توزیع می‌شود.

بسته‌های بهداشتی در بین خبرنگاران استان زنجان توزیع می‌شود

عبدالله جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان رسانه‌های این استان پای کار بوده و با جمع‌آوری اطلاعات موثق به ارائه گزارش و خبر در این زمینه پرداختند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه همدلی رسانه‌های استان با مدافعان سلامت قابل تقدیر است، افزود: ارسال به موقع اطلاعات و گزارش‌دهی به مردم به صورت روزانه موجب شد، تا اقدامات مدافعان سلامت در استان بیشتر دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان با به تصویر کشیدن اقدامات مدافعان سلامت، گروه‌های جهادی و کمک‌های مومنانه مردم خیر استان زنجان گام تاثیرگذاری در اطلاع‌رسانی برداشته و توانسته‌اند تا به امروز در کنار مسؤولان استانی باشند.

جعفری گفت: همچنین در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه کمک رسانی به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان استان زنجان نیز رسانه‌ها در خط مقدم اطلاع‌رسانی بوده و در مشارکت موثر در این زمینه خوب درخشیدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه دو ماه مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمانی استان از چشم تیزبین رسانه‌های استان دور نماند و اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه انجام شد، ادامه داد: برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی نیز برای پیشگیری از بیماری کرونا به خوبی نمایش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خودجوش برخی رسانه‌های استان در زمینه تامین بسته‌های معیشتی با وجود سختی‌های موجود بر سر راه رسانه‌ها و آسیب‌های مالی متحمل شده، نیز قابل تقدیر است.

جعفری با اشاره به اینکه رسانه‌های استان برای عبور از وضعیت سخت استان اقدامات رسانه‌ای خوبی را به نمایش گذاشتند، افزود: سازمان بسیج رسانه استان زنجان نیز در کنار رسانه‌های استان بوده است و خدمات این قشر را ارج می‌نهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از توزیع بسته‌های بهداشتی در میان خبرنگاران استان زنجان خبر داد و گفت: این بسته ها در روزهای گذشته توزیع شده است.

Share this post