بهره برداری از۱۳۰ میلیارد تومان پروژه با اشتغال‌زایی ۶۰۰ نفر در خرم‌دره‌

بهره برداری از۱۳۰ میلیارد تومان پروژه با اشتغال‌زایی ۶۰۰ نفر در خرم‌دره‌

فرماندار خرم‌دره گفت: اعتبار پروژه‌های هفته دولت خرم‌دره ۱۳۰ میلیارد تومان از اعتبار بخش خصوصی و دولتی است که اشتغال‌زایی ۶۰۰ نفر را به همراه خواهد داشت.

حجت  محمدی در جمع خبرنگاران، با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: نمونه کارگزار تراز انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر هستند، زیرا این شهدای عزیز خادم به تمام معنای، مردم و انقلاب بودند.

وی با یادآوری اینکه بزرگ‌ترین وظیفه امروز ما خدمت‌گزاری به مردم است، زیرا خدمت‌رسانی علاوه بر رضای خداوند باعث تقویت انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به همین موضوع، همه ما باید به نوبه خود در توفیق دولت‌ها تلاش کنیم، زیرا توفیق دولت‌ها توفیق مردم نیز محسوب می‌شود.

فرماندار خرم‌دره با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی در کشورمان دستاوردهای فراوانی داشته که برخی از این دستاوردها در هفته دولت نمود پیدا می‌کند، بیان کرد: شهرستان خرم‌دره نیز مانند سایر نقاط کشور از برکات هفته دولت بهره‌مند خواهد شد.

محمدی با یادآوری اینکه همزمان با هفته دولت ۴۶۰ عنوان برنامه اعم از کلنگ‌زنی، افتتاح، ساماندهی تجهیز، برنامه‌های فرهنگی و دیگر برنامه‌ها در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، یادآور شد: اعتبار پروژه‌های هفته دولت خرم‌دره ۱۳۰ میلیارد تومان از اعتبار بخش خصوصی و دولتی است که اشتغال‌زایی ۶۰۰ نفر را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به شاخص‌ترین پروژه‌های هفته دولت در خرم‌دره، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به افتتاح مرکز نوآوری، تجهیز حوزه علمیه خواهران، افتتاح واحدهای مددجویی، افتتاح محل دفن پسماندهای روستایی، افتتاح مرغداری گوشتی ۲۶۰۰ قطعه‌ای و افتتاح ساماندهی پل ولیعصر (عج) و میدان شهید سردار سلیمانی اشاره کرد.

Share this post