تبلیغات زود هنگام داوطلبان انتخابات رصد می شود

تبلیغات زود هنگام داوطلبان انتخابات رصد می شود

رئیس ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: بر اساس قانون هر فضایی که در آن امکان تبلیغات زود هنگام داوطلبان انتخابات باشد رصد و با متخلفین برخورد می شود

دکترخدابخش مرادی افزود: همه ما وظیفه داریم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی تلاش کنیم وعوامل اجرایی باید رفتار داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بطور مستمر رصد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به ماده 56 قانون و ماده 39 آیین نامه اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: فرمانداران حوزه های انتخابیه موظفند تبلیغات داوطلبان مجلس و طرفداران آنها را قبل از موعد قانونی بویژه در فضای مجازی و محیط پیرامونی رصد نموده و در صورت مشاهده تخلف، مدارک و مستندات را به ستاد انتخابات استان ارسال کنند.

وی تاکید کرد:در حال حاضر هیئت نظارت بر انتخابات استان مشغول بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که تا 21 دیماه این روند ادامه خواهد داشت.

مسئولان اجرایی انتخابات موظف به برنامه ریزی و بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در دوم اسفندماه ، فرمانداران، بخشداران و هیئتهای اجرایی انتخابات، موظف به استفاده از تمام ظرفیتهای قانونی برای فراهم کردن شرایط حضور هرچه با شکوه تر و حداکثری مردم استان در پای صندوقهای رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

دکترمرادی ن تأکید کرد: عوامل اجرایی انتخابات ائم از فرماندارن و بخشداران موظف به پاسخگویی به سئوالات در خصوص قانون و آئین نامه اجرایی انتخابات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به فرمانداران توصیه کرد: طبق ماده 59 قانون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، فعالیت مدیران له یا علیه دواطلبان انتخابات مجلس را رصد نموده و در صورت مشاهده تخلف طبق قانون با آن برخورد کنند.

وی در پاین گفت: بنا بر ماده 59 قانون انتخابات، مدیران دستگاههای اجرایی سازمانها و نهادهای دولتی نمی توانند له یا علیه داوطلبان مجلس موضع گیری و تبلیغ نموده و از وسایل و امکانات دولتی در این راستا استفاده نمایند.

 

 

Share this post