تقدیر رئیس جمهور از رئیس کل دادگستری استان زنجان و دادستان

تقدیر رئیس جمهور از رئیس کل دادگستری استان زنجان و دادستان

 

رئیس جمهور در سفر به استان زنجان از رئیس کل دادگستری استان زنجان و دادستان  زنجان به دلیل اقدامات انجام شده در خصوص پسماند سرب وروی تقدیر کرد.

آوای میهن نیوز: رئیس جمهور در سفر به استان زنجان و در جلسه شورای اداری این استان با اشاره به پسماند سرب و روی از اقدامات انجام شده توسط حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان و حجت الاسلام کرمی دادستان مرکز استان تقدیر کرد و افزود: از مجموعه مدیرانی که باعث شدند تا پسماند سرب و روی تعیین تکلیف شود تقدیر و تشکر می نمایم، لذا اقدامات صورت گرفته مقدماتی و بسیار ضروری است و در بازدیدی که از این منطقه انجام شد این موضوع کاملاً مهار شده که در راستای سلامت شهر زنجان بسیار مطلوب است.

 آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه در این راستا حکمی صادر شده است که این پسماند متعلق به مردم است تاکیدکرد: این کارها بسیار خوب است اما باید چند تا کار دیگر انجام شود، لذا آقای استاندار هم پیگیری کنند تا مردم راضی باشند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اعتراض مردم روستایی که محل سایت دپوی پسماند در آن قرار دارد هم باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد. افزود: هر نوع توسعه یافتگی فرع بر محیط زیست است اگر چه توسعه یافتگی و صنعت لازم است اما جان انسان‌ها بسیار مهمتر است لذا در این خصوص هم پیگیری شود وهم خواسته مردم مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

Share this post