تولید و پخش ۱۳هزار دقیقه برنامه متنوع و شاد  توسط صداوسیمای مرکز زنجان در ایام تعطیلات نوروزی

لطیفی

تولید و پخش ۱۳هزار دقیقه برنامه متنوع و شاد  توسط صداوسیمای مرکز زنجان در ایام تعطیلات نوروزی

 

آوای میهن نیوز: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن تبریک مجدد سال نو و حلول ماه مبارک رمضان ماه رحمت و برکت، با اشاره به تلاقی ماه شعبان المعظم با فصل بهار و ایام نوروز، از تولید، تامین و پخش۱۳ هزار دقیقه برنامه در این ایام خبر داد.

سید محسن لطیفی با اشاره به برنامه های شبکه اشراق گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ویژه برنامه های تلویریونی از نیمه شعبان شروع و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه داشت که این مدت قریب به ۴۶۰۰دقیقه برنامه تولید و پخش شد که از آن جمله می توان به برنامه های زنده ساعت تحویل سال(نوروز گولی) و جنگ شبانه نوروز بایرامی اشاره کرد.

وی در خصوص برنامه های شبکه استانی صدا افزود:۷۲۵۵ دقیقه برنامه ره آورد شبکه استانی صدا در قالب طیف متنوعی از برنامه ها از جمله برنامه تحویل سال و اولکمیزه بهار گلیپ تقدیم شنوندگان عزیز شد.

همچنین۲۰۰اسلاید بهاری ارسالی مخاطبان در قلب۸۵۸۵۰ دقیقه در رادیو نمای مرکز پخش شد.

رئیس رسانه استانی از تولید و پخش دهها عنوان گزارش خبری بمدت۱۰۹۰ دقیقه توسط معاونت خبر مرکز در روزهای پایانی سال گذشته تا۱۳ فروردین ماه جاری خبر داد.

لطیفی تصریح کرد: ۲۴۰محتوا توسط معاونت فضای مجازی مرکز بمدت ۷۰۰دقیقه با موضوعات مرتبط تهیه و درفضای مجازی به سمع و نظر مخاطبان رسید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در پایان افزود : تلاش کردیم با بکارگیری تمام امکانات و نیروهای مرکز لحظات شاد و مفری برای مخاطبان خود تدارک ببینیم که امیدواریم رضایت هم استانی عزیز را فراهم کرده باشیم .

 

لطیفی

Share this post