جایزه ویژه ،تندیس و لوح تقدیر جشنواره ابوذر به خبرنگار آوای میهن نیوز رسید

جشنواره ابوذر1

جایزه ویژه ،تندیس و لوح تقدیر جشنواره ابوذر به خبرنگار آوای میهن نیوز رسید

 

آوای میهن نیوز- جایزه ویژه، تندیس و لوح تقدیر جشنواره ابوذر در بخش تولید بومی استان زنجان به مهران حبیبی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیاسی آوای میهن نیوز رسید.

در اختتامیه  هفتمین جشنواره ابوذر که روز سه شنبه در سالن شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد،  مهران حبیبی خبرنگارآوای میهن نیوز با کسب رتبه اول بخش ویژه تولید بومی استان زنجان خوش درخشید.

 بر این اساس در بخش عکس، آرین بهمنی رتبه اول، محمدرضا خانی رتبه دوم و احسان تقی بیگلو از خبرگزاری ایسنا مقام سوم را کسب کردند.

 

جشنواره ابوذرزنجان

در بخش گزارش نیز، سوسن رحمانی از خبرگزاری فارس با عنوان “روایت زندگی معلولی که عروسک هایش به هند رسیده است” رتبه اول، زهرا رسولی با عنوان ” بخت شما اینجا باز می شود” از خبرگزاری فارس رتبه دوم و پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا با عنوان گزارش” کسب بدون کار و کار بدون کسب ” رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش خبر نیز اعظم شامی از ایرنا با اثر ” نیروهای مسلح جمهوری اسلامی لحظه‌ای از ماموریت خود غافل نیستند” مقام اول، صغری بنابی با اثر “میراث شهدا به برکت ولایتمداری مردم باقی مانده است”، از بنیاد شهید دوم، و فاطمه حیدری از خبرگزاری تسنیم مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش یادداشت نیز حسن اکبری با عنوان ” پارادوکس کم آبی و توسعه صنایع آب بر در زنجان”، از ایرنا رتبه اول، مصطفی دودانگه با عنوان ” اقتدار بین المللی و عزت ” از خبرگزاری فارس رتبه دوم و یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا با عنوان “۳۸ سال انتظار” رتبه سوم را از آن خود کردند.

جشنواره ابوذر2در بخش کاریکاتور جشنواره نیز اثری در رتبه های اول و دوم و سوم حاِئز شرایط نبودند اما در بخش مستند کوتاه مهدی کریمی و حاتم معصومی هر ۲ از خبرگزاری صدا و سیما رتبه های اول و دوم و رضا جعفری از خبرگزاری بسیج سوم شدند.

در بخش کلیپ و موشن گرافیک نیز علی بهمنیار و مهدی کریمی و علیرضا رضوانی هر سه از خبرگزاری صدا و سیمای زنجان اول تا سوم شدند.

در بخش اینفوگرافیگ اثری شایسته تقدیر شناخته نشد، در بخش رادیو نیز مریم بیات از خبرگزاری صدا و سیما اول شد و این بخش نفرات دوم و سوم نداشت.

در بخش ویژه ” تولید بومی استان ” نیز مهران حبیبی از آوای میهن شایسته تقدیر رتبه اول، تندیس ولوح تقدیر، فرید حائری از خبرگزاری خبرگزاری تسنیم دوم اعلام شدند.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان در حاشیه این مراسم  گفت: با اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان، در مجموع ۵۹۷ اثر توسط ۷۴ نفر از اهالی رسانه به جشنواره ارسال شد.

عباس‌علی سرداری خاطرنشان کرد: امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن‌شناسی، انتخابات ریاست‌جمهوری و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان محورها و موضوعات هفتمین جشنواره ابوذر در استان زنجان اعلام شده بود. 

جشنواره ابوذر

Share this post