جایگاه معنوی و علمی روابط عمومی‌ها در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد

جایگاه معنوی و علمی روابط عمومی‌ها در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد

مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین:

خانه روابط عمومی‌های استان قزوین راه اندازی می شود/روابط عمومی هوشمند، انسان سالم و جامعه سالم ،شعار هفته روابط عمومی

جایگاه معنوی و علمی روابط عمومی‌ها در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: خانه روابط عمومی‌های استان قزوین به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات این اقشار تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش آوای میهن نیوز : سید حسین بی‌نیاز  در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین افزود: همه شرایط و تمهیدات لازم برای تشکیل این خانه باید تا قبل از فرارسیدن تابستان امسال اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین امسال پیش رو قرار دارد و خانه روابط عمومی می‌تواند تسهیل‌گر این فرآیند مهم باشد.

بی‌نیاز روابط عمومی هوشمند، انسان سالم و جامعه سالم را به عنوان شعار هفته روابط عمومی در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اقدامات فشرده و چشمگیر مدیران روابط عمومی از زمستان سال گذشته تاکنون لازم است که تقدیر قابل توجهی از این اقشار صورت پذیرد.

این مسؤول به تولید ۹ هزار فرآورده خبری در ایام کرونا با همکاری روابط عمومی‌های استان پرداخت و تاکید کرد: زحمات اطلاع رسانی و اقدامات مدیران روابط عمومی در مقابله با بیماری کرونا بسیار چشمگیر و بارز بود و این تلاش ها در قزوین بیشتر از استان‌های دیگر ارزیابی شده است.

بی‌نیاز تصریح کرد: شورای مرکزی روابط عمومی از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان قزوین شروع به کار کرد و با تشکیل نشست‌ها و اتاق فکر توانست تقسیم وظایف بسیار خوبی در راستای اطلاع‌رسانی انجام دهد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با بیان اینکه بی‌مهری‌های فراوانی نسبت به روابط عمومی اعمال می‌شود، گفت: متاسفانه همه تصور می‌کنند که تمام شاکله کار یک روابط عمومی بله چشم گویی به رییس سازمان و انتشار اخبار است، درحالی که اگر اعتماد لازم به این جامعه ایجاد شود، این کارشناسان می‌توانند در حد مشاوران زبده در یک سازمان ظاهر شوند.

بی‌نیاز خاطرنشان کرد: بازگشت جایگاه معنوی و علمی روابط عمومی‌ها در جامعه از دیگر ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه این افراد با وجود فعالیت‌های فراوان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند و گاها نادیده گرفته می‌شوند.

وی یادآور شد: برای تقدیر و تشکر از خبرنگارانی که در ایام شیوع ویروس کرونا با روابط عمومی‌ها همکاری کردن جشنواره برگزار شده و اقدامات مقتضی انجام خواهد شد

Share this post