جمهوری اسلامی صداقت خود را به دنیا نشان داد

امام جمعه رشت،

 جمهوری اسلامی صداقت خود را به دنیا نشان داد

 جمهوری اسلامی صداقت خود را به دنیا نشان داد

امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان با یادآوری توافقنامه برجام گفت: جمهوری اسلامی در جریان این توافقنامه صداقت خود را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه رشت از طریق فضای مجازی اظهار داشت: آنان باید بر اساس توافقنامه برجام تحریم ها را برداشته، حقوق مردم را بشناسند و املاک بلوکه شده جمهوری اسلامی را در آمریکا بردارند.

وی خاطر نشان کرد: آنها باید دست از جنایت بردارند، هیچ گونه خواسته ای نسبت به موشک ها و انرژی هسته ای ما نداشته باشند، اگر غیر این عمل کردند، دشمن دشمن است.

وی بیان داشت: نمازگزاران و مردم مسلمان ما از نظام جمهوری اسلامی و مسئولان نظام به ویژه مسئولان وزارت خارجه می خواهند برای بایدن بر روی میز مذاکره تلاش نکنند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه ما نه از رفتن ترامپ خوشحالیم و نه ناراحت اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی آنقدر قدرت دارد که تغییر یک نفر در راس قدرت های جهانی نمی تواند او را خوشحال کند.

امام جمعه رشت بیان داشت: آن زمان جمهوری اسلامی ایران خوشحال می شود که اسلام در دنیای بشر حکم فرما شود، حرمین شریفین از دست یهودیان خارج شود و غده های چرکی و سرطانی در جامعه بشری رشد و نمو نکند.

وی با اشاره به نا امنی در کشور آمریکا خاطر نشان کرد: در آمریکا مردم پرچم شان را آتش زدند، آنها به ستوه درآمدند ، آمریکا امروز در ذلت به سر می برد.

آیت الله  فلاحتی با بیان اینکه برای تحلیف یک نفر در کشور آمریکا باید چندین لشکر به منظور ایجاد امنیت حضور داشته باشند، اضافه کرد: این چه کشوری است که قدرت کنترل خود را ندارد و می خواهد به کشورها حاکمیت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و خطیب جمعه رشت در خاتمه خاطر نشان کرد: کشور جمهوری اسلامی به کوری دشمنان واکسن ضد کرونا را ساخته و توسعه می دهد.

Share this post