حقانیت نظام را خبرنگاران به گوش جهانیان رساندند

حقانیت نظام را خبرنگاران به گوش جهانیان رساندند

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی، در برنامه گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران برگزارشد
باتسلیت ایام سوگواری امام حسین و تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگاران  با تلاش های شبانه روزی توانستند حقانیت نظام را  به گوش جهانیان برساندند و اکنون پس از ۴۳ سال با سربلندی می توانیم  در منطقه از حق محرومان دفاع کنیم .
حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی اظهار کرد:اطلاع رسانی به موقع باعث شده است تا بسیاری از مشکلات مرتفع گردد چرا خبرنگاران بسیجی وار در خط مقدم اطلاع رسانی با تلاش شبانه روزی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند ومردم می توانند با روانی آرام در امنیت خاطر به زندگی خود ادامه دهند.
وی افزود:جهاد نرم وجهاد تبیین در زمانی آنقدر تاثیر گذار است  که مخاطبان در راستای تصمیم گیری منطقی  می توانند فکر کنند واین جهاد در صدر اسلام نیز نمایان بود و باعث شد بلال حبشی شکنجه را تحمل کند ودم نزند.
وی تاکید کرد: اگر اطلاع رسانی به موقع اتفاق بیفتد دیگر
جریان عبری عربی و غربی
،سه جریانی که ما با آن مبارزه می کنیم نمی تواند به ما حجمه بیاورند واین مبارزه ها اگر بخواهیم نتیجه بدهد حرکتش روشنگری است و این شفافیت وروشنگری از طریق رسانه امکان پذیر خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی افزود:باعث دوام آوردن نظام در ۴۳سال بخشی به اطلاع رسانی  خبرنگاران باز می گردد که حقانیت نظام و انقلاب را توانستید به همه جای انقلاب برسانید.

Share this post