دانشگاه علوم پزشکی قزوین کمبود احتمالی داروهای کرونایی را پیگیری کند

دانشگاه علوم پزشکی قزوین کمبود احتمالی داروهای کرونایی را پیگیری کند

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین با اشاره به ارسال گزارش هایی در خصوص کمبود دارو به خصوص داروهای مرتبط با کرونا،گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید این مساله را مورد بررسی قرار داده و پیگیر وضعیت موجودی این اقلام دارویی باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،منوچهر حبیبی در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین افزود: موج سهمگین کرونا در استان قزوین در دست کنترل است و روند بیماران بستری در استان به ثبات رسیده است.

این مسوول با اشاره به تاثیر محدودیت ها در کمک به کنترل کرونا،گفت: در طرح محدودیت های ترددی استان قزوین بالغ بر ۱۸ هزار خودرو به مبالغ  ۲۰۰ و یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان جریمه شدند.

حبیبی تصریح کرد: باید از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نظارت های بیشتری باید در خصوص محدودیت ترددهای شبانه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری و کنترل بیماری دانشگاه علوم پزشکی موظف به شناسایی بخش ها و روستاهای پر خطر است؛ اظهار داشت: تمهیدات لازم نیز توسط فرمانداران شهرستان ها در خصوص مناطقی که بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی جزو مناطق پر خطر هستند سنجیده شود.

 این مسوول با بیان اینکه شهرستان های بویین زهرا، قزوین و آبیک باید به صورت ویژه مورد نظارت قرار گیرند افزود: باتوجه به اینکه این شهرستان ها جزو شهرستان های حاد کرونایی قرار دارند؛ لازم است که مورد بررسی بیشتری از حیث رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رسیدگی به وضع درمان بیماران قرار گیرند.

 

Share this post