دستگیری متهم تحت تعقیب در زنجان با ۶۰ فقره کلاهبرداری در استان فارس

سرهنگ آدینه لو

دستگیری متهم تحت تعقیب در زنجان با ۶۰ فقره کلاهبرداری در استان فارس

 

رئيس پليس آگاهي استان از دستگیری فردي که با ترفند فروش مال غير املاک اقدام به ۶۰ فقره کلاهبرداری در استان فارس کرده بود ، خبر داد .

میهن نیوز ؛ سرهنگ ” محمدعلی آدینه لو ” با اعلام اين خبر گفت : با وصول پرونده ای از پلیس آگاهی استان فارس مبنی بر اینکه فردی با ترفند فروش مال غیر املاک اقدام به کلاهبرداری کرده و متواری شده بود رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی در ادامه بیان داشات : با تلاش هاي بي وقفه کارآگاهان اداره عمليات ويژه ، محل استقرار متهم در زنجان شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي استان زنجان منتقل شد .

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود : متهم که داراي سابقه کيفري و تحت تعقيب مراجع قضائي و انتظامي استان فارس بوده در بازجويي هاي ماموران اعتراف کرد که ساکن يکي از شهرهاي غربي کشور است و با ترفند فروش مال غیر املاک اقدام به ۶۰ فقره کلاهبرداري در شيراز را کرده است .

سرهنگ آدینه لو با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد از شهروندان خواست تا هنگام معامله املاک تا اطمينان کامل از مالکيت طرف مقابل از تنظيم هر گونه قرار داد و پرداخت وجه اکيدا خودداري کنند.

دستگیری

Share this post