دستگیری ۱۴ سرشاخه شرکت هرمی در کرج

شرکت هرمی

دستگیری ۱۴ سرشاخه شرکت هرمی در کرج

آوای میهن نیوز-با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، یک شرکت هرمی در “کرج نو” شهرستان کرج شناسایی و ۱۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  ما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد نادربیگی” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی، مبنی بر فعاليت افرادی در قالب یک شرکت هرمي در منطقه “کرج نو”، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداري پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، ۱۴ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند..

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن ها مقادیری جزوات آموزشي مربوط به شرکت هاي هرمي و يک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگير شده به صراحت به فعاليت و عضويت در شرکت هرمي اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که اعضای این شبکه مبالغی بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان از زیر مجموعه های خود دریافت کرده اند و مجموع کلاهبرداری های صورت گرفته توسط این باند ۱۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

این مقام انتظامی با بیان این که اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادي جوانان شهرستان های دورافتاده در ابتدا با جلب اعتماد آن ها از راه های مختلف، به بهانه کار در شرکت هاي پردرآمد، به کرج دعوت کرده و با فریب آن ها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضو گیری می کردند.

سرهنگ نادربیگی در پایان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوید.

 

شرکت هرمی

Share this post