دشمنان با تروریست خواندن سپاه به دنبال جبران شکست های خود هستند

امام جمعه کرج

دشمنان با تروریست خواندن سپاه به دنبال جبران شکست های خود هستند

آوای میهن نیوز – نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با این اقدام به دنبال جبران کردن شکست های سیاسی و نظامی خود هستند .

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: جبهه استکباری با تمام طراحی هایی که برای جنگ ترکیبی داشت شکست خورد و اکنون از این ناکامی به شدت عصبانی است.

وی بیان کرد: دشمنان به اقدامات جدیدی از جمله عصبانی کردن مردم ، خدشه به وحدت اسلامی و مایوس کردن آحاد جامعه روی آورده اند؛ همچنین شمنان به دنبال از بین بردن عمق راهبردی ایران اسلامی در منطقه هستند و می خواهند از نظر دیپلماسی تنش ایجاد کنند.

امام جمعه کرج ادامه داد: دشمن فراخوان می دهد تا بین مردم و امام جامعه ، بین مردم و مسوولان حتی دستگاه های اجرایی خدمتگزار و مورد اعتماد از جمله سپاه فاصله ایجاد کند.؛ همچنین

دشمنان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در ردیف تروریست ها قرار داده اند که دراین برهه حساس هوشیاری مردم و هدایت رهبری توطئه دشمن را نقشه برآب خواهد کرد.

امام جمعه کرج گفت : این اقدام پارلمان اروپا را دخالت در امور کشور خود می دانیم چرا که این حرکت در واقع جنگ رسانه ای است و خود دشمنان می دادند که حرف بی ربطی زده اند.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: البته شورای اروپا باید خیلی به عواقب این حرف و عدم وجاهت بین المللی آن توجه کند و حماقت نداشته باشد چراکه مگر می شود طبق قواعد بین المللی نیروی رسمی کشوری را تروریست اعلام کرد.

وی در این بخش از سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراهی شد، یادآورشد: دشمنان بدانند که سپاه در دل مردم است و با این تهمت و حرف ها فاصله ای بین مردم و سپاه ایجاد نمی شود چرا که مردم ایران به لباس سبز پاسداری افتخار می کنند.

امام جمعه کرج یاد آورشد: چقدر پارلمان اروپا بدبخت شده که با ضد انقلاب ها، منافقین علیه ایران اسلامی مشق شب می نویسد و فکر می کند با این موج و فشار سیاسی برجام را می تواند به نفع خود احیا کند .

وی گفت: اگر سپاه و اقدامات سردار شهید سلیمانی نبود امروز خود اروپاد از عملیات های تروریستی داعش در امان نبود و اگر مرزبانی ایران اسلامی نبود به واسطه هجوم مواد مخدر زندگی در اروپا به صورت افسانه شده بود.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه افزود: دشمنان با این گفتمان می خواهند بین مردم و مسوولان ۲ قطبی ایجاد کنند و غافل ازآن هستند که مردم و مسوولان بر مواضع خردمندانه تا آخر ایستاده اند و عقب نشینی نخواهند داشت.(با تکبیر نمازگزاران همراه شد)

وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که جنگ را در راس همه امور خوانده بودند گفت: امروز نیز با گوش به فرمان بودن رهبر معظم انقلاب باید تاکید بر جهاد تبیین داشت و آن را در راس همه امور دانست.

آیت الله حسینی همدانی افزود: ما امروز در یک جنگ همه جانبه و شناختی هستیم که دشمنان با تمام ترفند ها در نظام ادراکی جامعه در تلاش برای اختلال هستند.

نسل جوان هدف دشمنان است

امام جمعه کرج یادآورشد: دشمنان به دنبال اثر در محورهایی اصل از جمله باورها ، تشخیص، امید، اتحاد و اراده هستند که نسل جوان مورد هدف جدی است چراکه نسل جوان به سرعت ارتباط گیری بین المللی دارد.

امام جمعه کرج گفت: متاسفانه جریانات انقلابی ، مردم و حاکمیت اقدامات جهادی ندارند و معنای اقدامات جهادی بکارگیری تمام توان است که باید در صحنه جهاد کارهایی صورت گیرد.

وی گفت: جنگ شناختی با اطلاعات شروع شده و با استفاده از فناوری بر روی شناخت افراد تاثیر می گذارد و این جنگ مبارزه با طرز فکر است و اگر بتوانند طرز فکر مردم را تغییردهند باورها را تغییر خواهند داد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به اینکه دشمنان باورهای سیاسی و اعتقادی را نشانه رفته اند گفت: بطور مثال دراین جنگ خدا را علت هرچیزی نمی دانند و سعی می کنند که باورها را در این زمینه تخریب کنند.

وی تاکید کرد: باید جهاد تبیین به شدت و با دقت کار شود چراکه در جنگ ترکیبی کلمات گوینده را تحریف کرده وناجوانمردانه با هماهنگی کامل باور را می کوبد چنانچه درهفته گذشته نمونه اش بود .

امام جمعه کرج گفت: جنگ شناختی زمان ، مکان، تسلیم و صلح ندارد تا غلبه بر فکر و اندیشه طرف مقابل ادامه خواهد داشت و میدان مبارزه حق و باطل است؛ بنابراین در جنگ شناختی با ایجاد ترس، تزویر ، ناامیدی و تحریف ، پنهان کردن موفقیت های جبهه حق و بزرگنمایی ضعف های آن ، عملیات فریبکارانه بر روی افکار و باورهای مردم و خواص جامعه را دارد .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز تاکید کرد: انجام فضای تبیینی میدانی و اهمیت مبارزه از نیازهای جبهه انقلاب دراین زمینه است بنابراین دشمنان با تمام توان برای اختلال در نظام ادراکی وارد عمل شده و در این میان جبهه انقلاب هنوز ظرفیت کامل خود را پای کار نیاورده است .

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای جهاد تبیین خواند و افزود: در این دهه مبارک چهار محور اصلی که سووال برای جوانان و نسل امروز است شامل چرایی انقلاب ، چگونگی انقلاب ، دستاوردهای انقلاب (هفت دستاوردی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بیان داشتند) و اینکه آینده انقلاب چه می شود تبیین شود.

Share this post