رزمایش دفاعی ، سربلندی، امنیت و آرامش را به دنبال داشت

رزمایش دفاعی ، سربلندی، امنیت و آرامش را به دنبال داشت

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رزمایش دفاعی ایران اطمینان و آرامشی برای کشورهای دوست حاشیه خلیج فارس و هشداری برای دشمنان بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: در داخل کشور به لحاظ قدرت نظامی قوی باشیم دشمن نمی تواند مسلط باشد.

وی تاکید کرد: رزمایش دریایی ایران، احساس غرور، سربلندی، امنیت و آرامش را به دنبال داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در هشت سال دفاع مقدس اگر موشک داشتیم صدام دزفول، اهواز، تهران و کرمانشاه را موشکباران نمی کرد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: دیگر زمان بزن دررو به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار فرزندان انقلاب توسط دانشمندان این مرز و بوم با طراحی ساخت انواع تجهیزات بیش از پیش نمود یافت و این مهم در رزمایش های ایران به منصه ظهور گذاشته می شود.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: این رزمایش ها برای کسانی که در حاشیه خلیج فارس که با ایران اسلامی دوست بوده و نوکران بیگانگان نیستند برای آنها پیام اطمینان و آرامش بود و برای دشمنان اسلام هشداری برای همیشه در تاریخ بود.

وی اضافه کرد: دشمنان همواره در صدد ایجاد تفرقه بین نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و ارتش بوده اند که در این زمینه نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

آیت الله خاتمی چهار بهمن ۱۳۵۷ را سالروز بستن فرودگاه به دستور بختیار بیان کرد و افزود: با این اقدام مردم به خیابان‌ها ریخته و اعلام کردند که قلب هر ایرانی باندی برای فرود بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

وی هفتم بهمن را روز گرامیداشت همسران و مادران شهدا دانست و ادامه داد: این روز همزمان با سالروز وفات ام البنین که همسر و مادران شهیدان اسلام می باشد نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در هشت سال دفاع مقدس و در این مملکت مادرانی هستند که چندین فرزند شهیدشان را خود دفن کرده اند.

آیت الله خاتمی یادآوری کرد: مادرانی، فرزندان، همسر، داماد و برادرانشان را در هشت سال دفاع مقدس از دست داده اند و خانه هر شهید سنگر ولایتمداری و انقلاب است.

وی اظهارداشت: طی یک هفته گذشته ۲ تن از جانبازان ۷۰ درصد فرزندان تربیت شده امام راحل سردار شهید والامقام اصحابی و شهید گرانقدر فرزین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: پدران و مادران شهدا خواستار حفظ ارزش های انقلاب هستند و ما نسبت به آمریکا، انگلیس و فانسه اعتمادی نداریم و واکسن از این کشورها خریداری نمی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برای واردات واکسن از دیگر کشورهای دوست هیچ‌ مشکلی وجود ندارد.

آیت الله خاتمی افزود: بایدن با سرکار آمدن خود باید تمام تحریم ها را برداشته و به حالت سابق برگردد.

وی از همه متدینین زنجانی که در نماز جمعه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و از همه مدافعان سلامت تلاشگر در راه سلامت ملت ایران قدردانی کرد.

 

Share this post