رسانه آوای میهن رسانه های تاثیرگذار در استان زنجان است

رسانه آوای میهن رسانه های تاثیرگذار در استان زنجان است

آوای میهن نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: رسانه ها می توانند در فرهنگ سازی جامعه نقش بسزایی داشته باشند که در این راستا رسانه آوایی میهن نیوز با توجه به منطقه ای بودن آن توانسته در استان زنجان تاثیر گذار باشد.
امرالله حسنی در بازدید از دفتر مرکزی رسانه‌های میهن نیوز و آوای میهن با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با توجه به توان خود از رسانه ها حمایت می کند، لذا در این راستا خبرنگاران که چشم و گوش جامعه هستند با ثبت نام در سامانه (ای رسانه) و معرفی مدیر مسئول می توانند از خدمات وزارت ارشاد و صندوق هنرمندان استفاده نمایند.
وی مقوله فرهنگ سازی استفاده از رسانه ها در جامعه را ضروری دانست و افزود: اگرچه ذائقه مردم به سمت رسانه های دیجیتال و فضای مجازی سوق پیدا کرده است
اما رسانه‌های مکتوب با نوآوری و خلاقیت می توانند مخاطبان خود را حفظ نمایند چرا که لذت خواندن از روی کاغذ هنوز از بین نرفته است.
در این بازدید دکتر فرحناز فتحی صاحب امتیاز و مهران حبیبی جانشین مدیرمسئول و سردبیر آوای میهن به برخی از مشکلات حوزه رسانه اشاره و از مدیرکل خواستند در راستای رفع این مشکلات این رسانه را یاری نمایند.

 

Share this post