رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است

سردار طراقیه

 رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است

 

 

آوای میهن نیوز: فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است، اضافه کرد: خوشبختانه با فعالیت خوبی که مجموعه شهرداری دارد، این رضایت در بین مردم حاصل شده است که نمود عینی آن اجرای خوب نهضت آسفالت است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان، سردار محمد طراقیه در دیدار با شهردار زنجان با بیان اینکه خدمات شهرداری به صورت مخلصانه و در راه رضای خدا انجام می‍‌شود، گفت: تاثیرات این خدمات در شهر کاملا مشهود است و بنده به عنوان یک شهروند کمال قدردانی را از این خدمات دارم.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در خصوص تعاملات بین شهرداری و نیروی انتظامی که تاکنون به مرحله اجرا رسیده و اقدامات موثر و به سزایی که در این راستا به عمل آمده است توضیحاتی داده و در ادامه از همکاری های ما بین این دو نهاد تشکر و قدردانی نمود.

وی با اشاره به اینکه رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است، اضافه کرد: خوشبختانه با فعالیت خوبی که مجموعه شهرداری دارد، این رضایت در بین مردم حاصل شده است که نمود عینی آن اجرای خوب نهضت آسفالت است.

سردار طراقیه با اشاره به شاخص‌های امنیت در استان زنجان گفت: استان زنجان در حوزه کاهش سرقت رتبه خوبی در سطح کشور دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تأکید بر هم افزایی بیشتر نیروی انتظامی و شهرداری بیان کرد: امیدواریم این روحیه انقلابی حاکم بر شورا و شهرداری ادامه‌دار باشد و شاهد موفقیت های بیشتر در امور مدیریت شهری باشیم.

کارخانه آسفالت

Share this post