زلزله سیاسی انقلاب اسلامی معادله قدرت را در دنیا به هم زد

زلزله سیاسی انقلاب اسلامی معادله قدرت را در دنیا به هم زد

آوای میهن نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک زلزله سیاسی در دنیا به وجود آورد که این زلزله سیاسی در تاریخ معاصر تاثیر ویژه ای داشته است.
حجت الاسلام حسین طیبی فر در کنگره بزرگداشت ۴۰ شهید روحانی استان زنجان و چهار هزار شهید کشور که در زنجان برگزار شد افزود: زلزله سیاسی انقلاب اسلامی توانست در مدت زمان کوتاهی بسیاری از نگاه ها و دیدگاه هایی که تا قبل بود را ابطال کند از جمله این نگاه ها نظریه مارکس به عنوان دین افیون ملت هاست مدتها در گوشه و کنار توانسته بود جایگاهی به دست آورد اما انقلاب اسلامی این نظریه را توانست ابطال کند و نامه حضرت امام نیز به گورباچف که فرمودند  من صدای شکستن استخوانهای کمونیست را می شنوم بر این موضوع صحه گذاشت.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی توانست در جغرافیای اسلام تحرک عظیمی را ایجاد کند گفت: یک و نیم میلیارد نفر مسلمان بدون ترک و احساس مسئولیتی زندگی می کردند اما انقلاب اسلامی آنها را به تحرک وا داشت و این مجموعه منجمد را با زلزله سیاسی خود حرکتی دوباره بخشید و اکنون کشورهای متعدد کوچکی از جمله فلسطین، لبنان، یمن، عراق سوریه و افغانستان در مقابل مستکبران جهان و ابر قدرت ها ایستادگی می کنند.
حجت الاسلام طیبی فر تصریح کرد: در زمان حاضر صدها هزار میلیارد دلار با همراه و پشتیبانی های تسلیحاتی و آموزشی فراوان نمی‌توانند در مقابل جمهوری اسلامی ایران و کشورهای کوچک ایستادگی کنند، لذا امروز شاهد به بار نشستن انقلاب اسلامی و صدور آن به کشورهای دیگر هستیم.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کنگره شهدای روحانی نشان از پویایی روحانیت دارد افزود: روحانیت نه تنها در راستای تبلیغ دین بلکه در راستای دفاع از میهن اسلامی همواره پیشقدم بوده اند و اکنون نیز در تمام زمینه ها از جمله جهاد تبیین گام های موثری را بر می دارند.
وی ادامه داد: یادواره و کنگره شهدای روحانی در بسیاری  از استان های کشور از جمله زنجان، قزوین، کردستان، کرمان، مشهد و استان های دیگر در حال برگزاری است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:  روحانیت همان گونه که پرچمدار حرکت انقلابی بود در زمان دفاع  نیز پرچمدار حرکت دفاعی بود.
این مسئول سپاه با اشاره به اینکه اگر روحانیت تا دیروز در ارتفاعات شمال غرب کشور و هوای بسیار گرم ناحیه جنوب با دشمنان در حال جنگ بود امروز در میدان جنگ اعتقادی است و روحانیت شیعه همیشه و در همه حال در حال جهاد است بوده، هست و خواهد بود لذا در زمان حاضر مقام معظم رهبری جهاد تبیین را اعلام فرمودند و امروز ما نیز با اسلحه فکر و اندیشه مان به جهاد تبیین خواهیم پرداخت چرا که در زمان جنگ روحانیان و شهدا از جان خود گذشتند تااین که ما بتوانیم انقلاب ووطن را حفظ کنیم .

Share this post