زنجان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است

زنجان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است

استاندار زنجان:

زنجان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است

استاندار زنجان می گوید: هم‌اکنون علاوه بر افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده الکلی در واحدهای موجود، تولید الکل ضدعفونی‌کننده در شرکت پدیده شیمی قرن نیز به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در مراسم افتتاح کارگاه تولید ماسک گفت: این واحد تولید ی با صدور مجوز های لازم از سوی سازمان صمت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد و توان تولید روزانه 35 تا 50 هزار ماسک را دارد و از فردا تولیدات این واحدها در داروخانه ها در دسترس عموم قرار می گیرد.

به گفته استاندار قرار شد با حمایت استان، مدیر این واحد تولیدی در کمترین زمان، مرحله دوم آن را نیز به بهره برداری برساند تا میزان تولید آن به دو برابر افزایش یابد .

مقام عالی استان تصریح کرد: با استقرارشرکت‌های بزرگ تولیدکننده لوازم بهداشتی داخلی و سرمایه‌گذاری کلان کشور ترکیه در استان زنجان جهت تولید محصولات بهداشتی، این استان علاوه بر تامین نیاز داخلی قادر به رفع نیازهای سایر استان‌های کشور است.

قرار است با افزایش میزان  تولید واحدهای شوینده در استان زنجان  مواد ضد عفونی کننده پایه الکل و شوینده ضد عفونی کننده وایتکس از امروز وارد بازار شود تا نیاز مردم را تامین نماید.

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کشور از لحاظ سرمایه‌گذاری خُرد که در اسرع وقت به مرحله تولید کالا برسد در حوزه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، از فعالیت های مرتبط استقبال کرده و زمینه استقرار، نصب ماشین‌آلات و بهره‌برداری در کوتاهترین زمان ممکن فراهم می‌شود.

Share this post