سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در زنجان راه اندازی شد

دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی

سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در زنجان راه اندازی شد

میهن نیوز:- معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ، از اجرای سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در استان زنجان خبر داد.

سرهنگ”مرتضی عباسی” در در جمع خبرنگاران اظهار داشت:همه ساله با نزیک شدن به ایام محرم و صفر و اربعین حسینی ، شوق زیارت به دیار عشق ، کربلای معلای افزایش می یابد و بالطبع شهروندان به منظور تردد از مرزهای کشور و دریافت گذرنامه به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه می نمایند که ازدحام مردم در این دفاتر موجب کاهش دقت در ثبت اطلاعات ، نارضایتی شهروندان ، عدم ارائه سایر خدمات(نظیر اجرائیات-گواهینامه-وظیفه عمومی و…) ، ایجاد بی نظمی در دفاتر و اتلاف وقت مراجعان می شود.

وی افزود: به همین منظور”سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی از ۹ مرداد ماه سال جاری برای دو خدمت گواهینامه و گذرنامه در این استان راه اندازی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: طی بررسی های سیستمی و میدانی بعمل آمده در همین مدت کوتاه، ضمن کاهش چشمگیر ازدحام مراجعین،رضایت مندی کاربران و مدیران و نیز ارباب رجوع در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی استان، مشهود است.

 سرهنگ عباسی تصریح کرد:شهروندان می توانند در بستر اینترنت، بارکد سامانه مذکور را اسکن و یا از طریق مراجعه به آدرس اینترنتیhttps://p10.police.ir/p10 نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

Share this post