شهدای کارمند، الگوی خدمت و مسئولیت‌پذیری هستند

شهدای کارمند، الگوی خدمت و مسئولیت‌پذیری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

شهدای کارمند، الگوی خدمت و مسئولیت‌پذیری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، شهدای کارمند را الگوی خدمت صادقانه و مسئولیت‌پذیری خواند و گفت: اقشار مختلف جامعه باید مقام این شهیدان را ارج بنهند و کارمندان نیز در خدمت‌رسانی باید شهیدان را الگوی خود قرار داده و در این مسیر، صادقانه تلاش کنند.

به گزارش آوای میهن نیوز،علی کاظمی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت، فرصت مناسبی برای قدردانی از مقام شهدای کارمند است.

وی افزود: این هفته، مجالی است تا دستگاه‌های اجرایی با معرفی و ارائه دستاوردها و فعالیت‌های مهم خود در معرض دید و قضاوت افکار عمومی جامعه در جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سند چشم‌انداز توسعه کشور گام بردارند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز حضور فعالی در نمایشگاه هفته دولت دارد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: وجود بیش از ۱۳۰ شهید کارمند، مایه افتخار برای این استان محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید استان در هفته دولت، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدای کارمند، گلباران مزار شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، حضور در نمایشگاه هفته دولت و برگزاری یادواره شهدای کارمند از جمله برنامه‌های این بنیاد به مناسبت هفته دولت است.

گفتنی است: استان زنجان سه هزار شهید، هفت هزار جانباز و ۵۸۶ آزاده دارد.

 

Share this post