شهرداری های البرز برای صدور پایان کار و ارائه خدمات به مسکن مهر همراهی ویژه ای داشته باشند

شهرداری های البرز برای صدور پایان کار و ارائه خدمات به مسکن مهر همراهی ویژه ای داشته باشند

شهرداری های البرز برای صدور پایان کار و ارائه خدمات به مسکن مهر همراهی ویژه ای داشته باشند/مهاجرپذیری البرز و کمبود زیرساخت ها در طرح اقدام ملی مسکن مورد توجه قرار گیرد/کمتر از هزار واحد مسکن مهر در البرز، نیمه تمام است/موانع و مشکلات تسریع در تکمیل مسکن مهر در البرز مورد بررسی و اتخاذ تدبیر قرار گرفت/تعیین تکلیف بیمارستان و تصفیه خانه شهرجدید هشتگرد نیازمند تدبیر ویژه قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مقرر شد شهرداری ها در جهت صدور پایان کار و ایجاد زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به مسکن های مهر استان همراهی ویژه ای داشته باشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به اینکه این نشست با هدف تسریع در تکمیل مسکن مهر و ایجاد بسترهای لازم جهت اجرای طرح ملی مسکن برگزار شد، افزود: بر این اساس با توجه به راهبردهای دکتر روحانی رییس جمهور محترم و پیگیری های وزیر محترم، در استان اهتمام ویژه ای برای تحقق اهداف این بخش وجود دارد.
وی ادامه داد: البرز سهم بسزایی در تعداد و اهمیت مسکن مهر دارد و می توان گفت در کشور جایگاه ویژه ای دارد از این رو نسبت به پیگیری تسریع در تکمیل و ایجاد زیرساخت های لازم جهت رفاه مردم با جدیت اقدام شد.
شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که اکنون تعداد واحدهای نیمه تمام به حداقل رسیده و امروز حضور مهندس مهرآبادی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی با هدف سرعت بخشی و تصمیم گیری برای تکمیل کمتر از هزار واحد مسکن مهر در استان است.
وی افزود: جزئیات موضوعات این امر در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص آن تصمیم گیری شد، تا بتوانیم تا پایان دولت تدبیر و امید این پروژه بزرگ را تکمیل کنیم.
استاندار البرز اضافه کرد: مقرر شد شهرداری ها در جهت صدور پایان کار و ایجاد زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به مسکن های مهر استان همراهی ویژه ای داشته باشند.
وی گفت: همچنین ظرف ۴۰ روز آینده جلسه دیگری برای بررسی روند اقدامات با حضور مهندس مهرآبادی تشکیل می شود.
شهبازی افزود: دستگاه های خدمات رسان همچون آب، برق و گاز نیز باید با سرعت بیشتری نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند و تعهدات خود را به سرانجام برسانند.
وی گفت: البرز، استانی مهاجرپذیر است از این رو باید در طرح های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر بلحاظ زیرساختی مورد توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.
استاندار البرز افزود: همچنین از مهندس مهرآبادی انتظار می رود که در خصوص بیمارستان مسکن مهر هشتگرد تدبیر فوری اتخاذ نمایند.
وی گفت: در خصوص تصفیه خانه فاضلاب شهرجدید هشتگرد نیز بررسی های لازم صورت گرفت و تصمیم گیری شد.

Share this post