شور عاطفه ها تا ۱۱ مهر در قزوین ادامه دارد

شور عاطفه ها تا ۱۱ مهر در قزوین ادامه دارد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین:

شور عاطفه ها تا ۱۱ مهر در قزوین ادامه دارد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: طرح شور عاطفه ها که از تاریخ ۲۲ شهریور آغاز شده و تا ۱۱ مهر در قزوین ادامه دارد.

مهر علی حق گویان در گفت و گو با خبرنگار آوای میهن نیوز با اشاره به برگزاری پویش شور عاطفه ها در استان قزوین اظهار داشت:  کمیته امداد امام خمینی (ره) هر ساله به مناسبت بازگشایی مدارس طرحی را با عنوان جشن عاطفه ها در سطح کشور در دو مرحله برگزار می کرد که امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور و فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) تحت عنوان شور عاطفه ها نامگذاری شده است.

وی افزود: جشن عاطفه ها هر ساله در دو مرحله پیش از بازگشایی مدارس و پس از بازگشایی مدارس برگزار می شد که امسال به دلیل بازگشایی زودهنگام مدارس این طرح به یک مرحله و در مدت زمان بیشتر تبدیل شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره به اینکه این طرح از تاریخ ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر برگزار می شود، عنوان کرد: تامین نیازمندی های دانش آموزان مهم ترین اولویت طرح شور عاطفه ها می باشد که امسال به دلیل برگزاری کلاس های غیرحضوری تحت عنوان خرید تب لت یا گوشی هوشمند تعریف می شود.

حق گویان خاطرنشان کرد: سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز و ۴۰۰ دانشجوی نیازمند در استان قزوین شناسایی شده اند که از این تعداد ۲ هزار نفر گوشی هوشمند و تب لت برای شرکت در کلاس های غیر حضوری ندارند، به همین دلیل کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین کننده این تعداد تب لت یا گوشی هوشمند می باشد.

وی تصریح کرد: برای تامین این تعداد گوشی مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است که امیدواریم با مساعدت و کمک خیرین و مردم استان قزوین این مهم تحقق یابد.

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت : خیرین و مردم استان قزوین برای کمک می تواند به پایگاه های شور عاطفه ها در سطح شهر مراجعه کرده یا از طریق کد دستوری *۸۷۸۸۷۷  و *۰۲۸*۱# و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶  و یا از طریق سایت ۳۳۸۰۸.ir کمک های خود را پرداخت کنند.

حق گویان گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی برنامه ریزی لازم انجام شده تا بدین وسیله تمامی گوشی های هوشمند و تب لت ها از شرکت های ایرانی خریداری شود.

Share this post