(طرح پایش) پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان آغاز شد

مسکن ملی 3

 (طرح پایش) پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان آغاز شد

آوای میهن نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: (طرح پایش) پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان با هدف تسریع در روند اجرای پروژه ها آغاز شد.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ما،با بیان اینکه تولید مسکن از وظایف مهم دولتها است،گفت: در این میان اداره کل راه و شهرسازی استان بر تحقق این مهم مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و از تمام ظرفیتها استفاده می کند.
وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به بررسی مشکلات و موانع بر سر راه پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است، بیان داشت: دراین راستا علاوه بر کنترل ها و نظارت های قبلی، (طرح پایش) پروژه های نهضت ملی مسکن از ۲۱ دی ماه با حضور اعضای کارگروه مسکن در محل کارگاه پروژه های m2 و m6 برگزار شد و براساس برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته جلسه کارگروه در محل پروژه ها با محوریت بررسی مشکلات و تعیین برنامه زمان بندی تحویل پروژه ها به متقاضیان برگزار خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،هدف از اجرای این طرح را بررسی مشکلات و رفع پروژه های نهضت ملی مسکن اعلام کرد و بیان داشت: زمان بندی اتمام پروژه ها در کارگروه مشخص می شود و تمام این تلاش‌ها در این راستاست که متقاضیان بدانند راه و شهرسازی نسبت به زود خانه دار شدن آنها بسیار تاکید دارد و از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می کند.
اسماعیلی تاکید کرد: در اولین جلسه آغاز اجرای این طرح مقرر شد شرکت جهاد نصر ظرف یک هفته آینده برنامه زمان بندی جهت اتمام پروژه ۱۲۹۶ واحدی کوی زنگان را ارائه دهد.
وی افزود: مقرر شد پروژه ۲۶۶ واحدی m2 شرکت شن پل ،در سه بازه زمانی که در هر کدام به ترتیب پنج بلوک از پروژه به تعداد (۱۲۰) واحد، سه بلوک به تعداد (۷۲ واحد)و مابقی نیز در فاز جداگانه تا اواخر سال آینده تحویل داده شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بیان داشت: همچنین مقرر شد پروژه( ۵۴۰ واحدی) m2 شرکت احرار،در سه مرحله با تعداد واحدهای ۱۶۸ واحد،۷۲ واحد و ۳۰۰ واحد تا پایان سال آینده به متقاضیان تحویل داده شود.
اسماعیلی تاکید کرد: در خصوص پروژه ( ۳۵۱ واحدی) m2 شرکت تراز ایستا مهر نیز تحویل واحدها در سه بازه و در هر کدام ۱۰۰ واحد، ۱۰۰ واحد و ۱۵۱ واحد تا پایان سال آینده به متقاضیان تحویل می شود.
وی افزود: این استان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و به تبع این اولین بودن نیز مشکلات را اول لمس و درک می کند، بنابراین می طلبد متقاضیان هم در اجرای این طرح عظیم با ما همکاری کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،تصریح کرد: حجم کار طرح نهضت ملی مسکن در استان بسیار عظیم است و اداره کل راه و شهرسازی برای روند سریع اجرای پروژه ها بازدید مستمر و و مرتب از پروژه ها را در برنامه کاری خود دارد.

خبرنگار/ مهران حبیبی

Share this post