ظرفیت‌ گیلان برای برگزاری جشنواره های ملی معرفی شود

ظرفیت‌ گیلان برای برگزاری جشنواره های ملی معرفی شود

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت‌ برگزاری جشنواره های ملی در حوزه های علمی،فرهنگی و آموزشی را دارد ؛خاطرنشان کرد: این ظرفیت ها باید در ابعاد ملی معرفی شوند .
به گزارش خبرنگارما به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست دکتر ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان و با حضور مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد .
در این نشست، زارع نیروی انسانی شاغل در آموزش و پرورش استان گیلان را در زمره بهترین نیروهای انسانی علاقمند به انجام وظایف و رسالت خود خواند و افزود: آنان ، ظرفیت‌ و توان برگزاری جشنواره های ملی در حوزه های علمی،فرهنگی و آموزشی را دارند ، لذا این ظرفیت ها باید در ابعاد ملی معرفی شوند چرا که گیلان از نظر سرمایه‌های اجتماعی ، انسانی و فرهنگی جایگاه ارزنده ای دارد.
سرپرست استانداری گیلان افزود: مهمترین و زیربنایی ترین عامل توسعه هر کشور آموزش و پرورش است که در این راستا، دولت تدبیر و امید به آن نگاه امیدوار کننده ای دارد.
زارع در تناسب با گزارش معاون سوادآموزی با تاکید به مشارکت و همکاری همه دستگاه های اجرایی ذی ربط ، خواست تا در جهت معرفی افراد بازمانده از تحصیل به معاونت سوادآموزی اقدام کنند.
سرپرست استانداری گیلان خاطرنشان کرد: فرمانداران، دهیاران، شوراها و بخشداران نیز باید در این پویش علمی-فرهنگی نقش آفرین باشند .
وی استفاده از ظرفیت انجمن اولیاء و مربیان را در ارتقای شاخص های آموزشی بسیار اثرگذار خواند و افزود:باید تلاش کنیم تا از ظرفیت اولیای دانش آموزان در کنار مربیان برای ارتقای شاخص های آموزشی بهره مند شویم و این نوع از مشارکت را ترویج نماییم.

Share this post