فرماندار زنجان اعلام کرد: ۶ واحد صنعتی تعطیل درزنجان احیاء شده است

فرماندار زنجان اعلام کرد: ۶ واحد صنعتی تعطیل درزنجان احیاء شده است

فرماندار زنجان اعلام کرد:

۶ واحد صنعتی تعطیل درزنجان احیاء شده است

فرماندار زنجان،گفت:طی سال جاری بیش از ۶ واحد صنعتی تعطیل شده در زنجان به چرخه تولید بازگشته و فعال شده است.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار،به مقوله سرمایه گذاری در زنجان اشاره کرد و گفت: در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی زیر ساخت های خوبی درسطح شهرستان زنجان در بخش های مختلف وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه معدنی، صنعتی؛ گردشگری و کشاورزی ظرفیت های بسیار خوب و مناسبی در شهرستان زنجان وجود دارد، اظهار کرد: کار گروه های تخصصی تشکیل می شود و باید زمینه لازم برای حضور سرمایه گذاران فراهم شود تا تسهیل گری صورت بگیرد.

عسگری با بیان اینکه  کار گروه های تخصصی در سطح استان زنجان مصوبات خوبی داشته است، گفت:تعدادی از واحدهای صنعتی آماده بهره برداری هستند و با حضور مقامات ارشد نظام و دولت افتتاح رسمی این واحدها را در دهه فجر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در خصوص توسعه ظرفیت واحدهای تولیدی در استان زنجان دو بحث دنبال شده است، ابراز کرد: واحدهای صنعتی تعطیل شده را احیا کردیم و  برای واحدهای فعلی فعال  شرایط و زیر ساخت لازم را فراهم کردیم تا با حداکثر ظرفیت کار کنند.

فرماندار زنجان،گفت: برخی از واحدهای صنعتی در زنجان با کمترین ظرفیت اسمی فعالیت می کردند که در این میان زیر ساخت لازم فراهم شد و مشکلات این واحدها در خصوص نقدینگی ، تولیدات رصد شد و مشکلات حل شده است.

عسگری از افزایش تولید واحدهای صنعتی در زنجان خبر داد و ابراز کرد: درصدد این هستیم تا زیر ساخت های  لازم فراهم شود تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی به زیادی استان وارد شوند.

وی تصریح کرد: زنجان شرایط مناسب از لحاظ امنیت و موقعیت جغرافیایی برای جذب سرمایه گذار  را دارد و مسئولین هم همکاری لازم با سرمایه گذاران را خواهند داشت.

فرماندار زنجان گفت: طی سال جاری بیش از ۶واحد صنعتی تعطیل شده به چرخه تولید بازگشته و فعال شده است.

Share this post