قاتل طارمی پای چوبه دار بخشیده شد

قاتل طارمی پای چوبه دار بخشیده شد

قاتل طارمی پای چوبه دار بخشیده شد

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: قاتل ۱۹ ساله‌ای که در سال ۱۳۸۳ مرتکب قتل شده بود، پس از ۱۵ سال حبس، در آستانه اجرای حکم قصاص از سوی اولیای دم بخشیده شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: این جوان در دهستان درام به اتهام قتل عمد فردی ۴۰ ساله به قصاص نفس محکوم شده بود و پس از طی مراحل قانونی و تایید استیذان قصاص نفس، آماده اجرای حکم قصاص بود که با تلاش و میانجیگری همکاران دادسرا حاضر در محل اجرای حکم، اعضای ستاد صبر و مسئولین زندان، اولیای دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل با ابراز ندامت و پشیمانی از قصاص نجات یافت.

وی تصریح کرد: برابر گزارش پاسگاه انتظامی درام مبنی بر مشاهده یک جسد  خون آلود، بلافاصله دستور تحقیقات در این خصوص صادر شد که پس از تحقیقات اولیه مشخص شدکه متهم با سنگ پنج کیلویی که در کنار جسد و آغشته به خون بوده مرتکب قتل شده است.

رییس شورای قضایی استان در تشریح  این پرونده اظهار کرد : متهم  پس از تحمل ۱۵ سال حبس پس از آن که با توجه به قرائن موجود به قتل اعتراف کرده و در بازداشت بود در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت که با  اخذ رضایت از اولیای دم پای چوبه دار  حیات دوباره یافت.

Share this post